خبرگزاری کار ایران

آخوندی در جمع خبرنگاران:

قدرت خرید تسهیلات مسکن به قدر کافی افزایش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۴۸

وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ تسهیلات مسکن در بافت‌های فرسوده به ۸ درصد رسیده و قدرت خرید تسهیلات مسکن به قدر کافی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس آخوندی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌های اشتغال وزارت راه عنوان کرد: در جنوب ایران مثل چابهار و عسلویه پروژه‌هایی برای افزایش اشتغال در این زمینه وجود دارد.

او با اشاره به طرح‌های مسکن در دولت یازدهم عنوان کرد: این بحث مسکن اجتماعی برای سالی ۱۰۰ هزار مسکن تصویب شده است. اصلی‌ترین بحث ما در حوزه مسکن بحث جوانان و بافت‌های فرسوده است.

آخوندی در مورد حضورش در کابینه بعدی هم گفت: خیلی برای این مساله زود است. فهمی از مسائل عمده در حمل و نقل و شهرسازی داریم و در این زمینه درک مشترکی در دولت ایجاد است در حوزه حمل و نقل ریل و حومه مساله مهمی است و صندوق توسعه حمل و نقل هم مهم است هر کسی وزیر راه شود باید این مسائل را پیگیری کند. در حوزه مسکن هم خانه اولی‌ها و مسکن‌های حومه شهرها مهم است و هر کسی وزیر باشد اگر به این مسائل توجه نکند به حاشیه رفته است.

وزر راه و شهرسازی در مورد نرخ تسهیلات مسکن گفت: این نرخ در بافت‌های فرسوده به ۸ درصد رسیده و قدرت خرید تسهیلات به قدر کافی افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز