خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

گردهمایی نمایندگان حامی روحانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۵۷۷

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست بعدازظهر امروز نمایندگان حامی روحانی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به نشست بعدازظهر امروز جمعی از نمایندگان حامی روحانی در یکی از ستادهای انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری اعلام کرد: قرار است عصر امروز و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه نشستی با حضور جمعی از نمایندگان حامی آقای روحانی برگزار شود.

او گفت: در این نشست نمایندگان حامی آقای روحانی که طی روزهای اخیر در سراسر کشور از نزدیک در جریان اقدامات ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری بوده، گردهم می‌آیند و درباره مسائل مختلف در رابطه با این انتخابات و پیروزی قاطع آقای روحانی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این نشست الزاماً مربوط به اقدامات این فراکسیون نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بسیاری از نمایندگان مجلس در کنار نمایندگان عضو فراکسیون امید به حمایت از آقای روحانی پرداختند، این نشست لزوماً محدود به اعضای فراکسیون نیست و از تمامی نمایندگان حامی آقای روحانی دعوت به‌عمل آمده است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: باوجود آن‌که اعلام شده آقای محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخابات روحانی و معاون اجرایی رییس‌جمهور میهمان ویژه این نشست هستند اما واقعیت این است که باتوجه به همزمانی نشست نمایندگان حامی روحانی با نشست خبری بعدازظهر امروز رییس‌جمهوری احتمال عدم حضور آقای شریعتمداری در میان نمایندگان وجود دارد و اساساً این گردهمایی مربوط به نمایندگان حامی روحانی است.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا همچنین با اشاره به درخواست رییس مجلس شورای اسلامی برای بازشماری آرای ۵۰ نفر نخست انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد: باتوجه به اعتراض برخی از نمایندگان بازنده در این انتخابات قرار شد که این تعداد از آرای نفرات اول تا پنجاهم بازشماری شود که این روند از روز گذشته آغاز شده اما باتوجه به فاصله قابل‌توجه میان نفرات اول تا بیست و یکم با نفرات پس از آن، احتمالاً تغییری در نتیجه انتخابات شوراها رخ نخواهد داد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به سوال دیگری درباره انتشار برخی شایعات درباره ابطال بیش از ۳ میلیون از آرای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان گفت: این شایعه را نشنیده‌ام و اطلاعی نیز از نحوه نظارت بر این انتخابات ندارم؛ چرا که بنابر قانون شورای نگهبان مسئول برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

پارسایی در عین حال تصریح کرد: با این همه، باتوجه به مشکلاتی که در مسیر برگزاری انتخابات و عدم تمدید مهلت اخذ رای پس از ساعت ۱۲ شب پیش آمد و بسیاری از رای‌دهندگان موفق به رای دادن نشدند، به نظر می‌رسد همین الان هم حدود ۳ میلیون از آراء باطل شده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز