خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر مطرح کرد:

بررسی قطعنامه بودجه ۲۰۱۸ دبیرخانه مجمع پارلمان‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۷۶

رییس مجمع پارلمانی آسیا با اشاره به نشست دو روزه کمیته اجرایی و مالی مجمع پارلمان‌های آسیایی گفت: با توجه به استقرار دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی در تهران حضور هیات ایرانی در نشست کمیته مالی و اجرایی ابوظبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا،‌ سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به سفر دو روزه هیات پارلمانی کشورمان به امارات گفت: این سفر به مدت دو روز (١ و٢ خردادماه) و به منظور شرکت در نشست کمیته اجرایی و مالی مجمع پارلمان های آسیایی با حضور بیش از ۱۲ کشور صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: در نشستی که قرار است در ابوظبی برگزار شود، هیات‌ها قطعنامه بودجه ۲۰۱۸ دبیرخانه آسیا را مورد بررسی قرار داده و تصویب می‌کنند.

او ادامه داد: در این جلسات کشورها نظرات خود را پیرامون بودجه دبیرخانه آسیا ارائه خواهند کرد، به خصوص پیشنهاد پاکستان که از قبل آن را ارائه کرده بود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع پارلمان آسیا در پایان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که قرار است در هر نشست مورد بررسی قرار گیرد، موضوع تأسیس پارلمان آسیایی است، خاطرنشان کرد: این موضوع از سال ۲۰۱۳ توسط کشور پاکستان مطرح شده و قرار است در گروه‌های هفت گانه بررسی شود چراکه برخی مسائل مثل اختلاف مذاهب و ادیان فرهنگ و غیره در قاره آسیا وجود دارد که باید دید با وجود این مسائل آیا می‌توان پارلمان آسیایی تشکیل داد یا خیر. 

به گفته ذوالقدر، جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت‌جام و باخرز نیز در نشست کمیته اجرایی و مالی مجمع پارلمان‌های آسیایی حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز