خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی:

از حضور بدون اعلام رسمی ستادها در خیابان‌ها و میادین خودداری کنید

کد خبر : ۴۹۲۱۸۷

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست تا از حضور بدون اعلام رسمی ستادها در خیابان‌ها و میادین جدا خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه محمد شریعتمداری بدین شرح است:

مردم شریف ایران

با حضور حماسی شما مردان و زنان روشن‌بین و فرهیخته خصوصا نخبگان و جوانان مسئولیت‌شناس و مسئولیت‌پذیر و زمان‌شناس ایران اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه در تقویم سیاسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روزی ماندگار ثبت و ضبط شد.

به شکرانه این نعمت بزرگ هم‌وطنان و علاقمندان به تفکر و منش روحانی، با هدف گرامیداشت این دستاورد ارزشمند روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه شما ملت بزرگ در جشن باشکوه پیروزی خودتان غریو شادی سر دادید و این پیروزی بزرگ را به رخ جهانیان کشیدید.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از همه اعضای ستادها و کانون‌های تبلغاتی جناب آقای دکتر روحانی از آفرینش این شور و نشاط توسط ملت بزرگوار کشورم، تقدیر و تشکر نمایم تقاضا کنم به منظور رعایت حال شهروندان و هم‌میهنان گرانقدر و جلوگیری از مزاحمت‌ها و ازدحام و اختلال در آمد و شد و بها ندادن به عده‌ای که ممکن است بخواهند این شیرینی پیروزی ملت ایران را در کام‌شان تلخ کنند، از حضور بدون اعلام برنامه رسمی ستادها در خیابان‌ها و میادین جدا پرهیز کنید.

از همراهی و همکاری شما مردم عزیز و فهیم با نیروهای خدوم ملت و به ویژه رعایت قانون‌مداری سپاس‌گزارم.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد دکتر حسن روحانی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز