خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

رای مردم به معنای تایید و تداوم ثبات موجود است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۲۸

وزیر دادگستری در پی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در پیامی ویدیویی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبریک عرض می‌کنم حضور حماسی و شکوهمند مردم عزیزمان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری. به جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست جمهور محترم که مورد اعتما قاطبه ملت ایران قرار گرفت تبریک عرض می کنم این دستاورد و این انتخاب را.

امیدوارم که ملت عزیز ما با این انتخاب‌شان که یعنی تایید و تداوم ثبات موجود، حفظ اقتدار به دست آمده و ادامه روند توسعه و پیشرفت، به خصوص در حوزه اقتصادی، تولید و اشتغال و مبارزه با فساد و همچنین تداوم اقتدار ملت عزیز ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی، بتوانیم با همکاری همه قوا و تلاش بیشتر دولتمردان، عزم و پایداری، جسارت بیشتر و سرعت در فعالیت ها، این اهداف بلند را محقق کنیم و ان شاء الله جناب آقای رئیس جمهور بتوانند به وعده هایی که به ملت شریف دادند به خوبی وفا کنند و آرمان های بلند ملت عزیزمان را در راستای دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و منافع ملی به خوبی محقق کنند.

برای همه شما آرزوی سعادت و موفقیت و سلامت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز