خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

دلیل تعلل هیات مرکزی نظارت در اعلام نتایج انتخابات شوراها در کرج

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۰۳

باوجود آن‌که شنیده‌ها از پیروزی قاطع «لیست امید» در کرج حکایت دارد، یکی از اعضای اصولگرای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، مدعی شده که بروز تخلفات گسترده در این پیروزی تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پیروزی قطعی لیست امید تهران در شورای شهر تهران لحظاتی پیش از سوی فرمانداری تهران اعلام شده و درحالی که شنیده‌ها از تکرار نتایج مشابه در کرج و همچنین بسیاری از دیگر کلان‌شهرهای کشور حکایت دارد، یک منبع آگاه در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تلاش یک عضو هیات مرکزی برای جلوگیری از اعلام نتایج نهایی در مرکز استان البرز خبر می‌دهد.

بر اساس آنچه این منبع آگاه در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به خبرنگار ایلنا گفت،  یکی از ۵ عضو هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات، با اتکا به برخی شبهه‌افکنی‌ها همچون «خرید و فروش رای»، «تخلفات متعدد پای صندوق‌ها» و مسائلی از این دست، سعی دارد پیروزی ۱۳ بر صفر لیست امید کرج در شورای شهر را زیرسوال ببرد.

با این همه، شنیده شده نماینده یکی از اعضای این هیات سعی دارد مانع از اعلام نتایج این پیروزی قاطع شود و مدعی شده ده‌ها گزارش و مستندات توسط مردم نشان داده شده که در «پرند» بعضی از کاندیداها در سطح زیاد و تاثیرگذار رای خریداری کرده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد باید منتظر بود تا طی ساعات پیش‌رو و پس از اعلام پیروزی اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران و برخی دیگر از کلان‌شهرها نتایج انتخابات شورای شهر کرج نیز اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز