خبرگزاری کار ایران

تابش در پیامی:

ایرانیان، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند / در آستانه خردادماه سرنوشت ساز و حماسه آفرین؛ ملت گام سوم را استوار برداشتند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۴۵

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کرد که ایرانیان منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون امید و رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوری و خلق حماسه «۲۹ اردیبهشت» و با تاکید بر برداشتن «گام سوم» از سوی مردم، گفت که ایرانیان، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند.

در متن پیام تابش آمده:

مردم علیرغم گلایه ها، به صلح و عقلانیت و توسعه کشور رای دادند

از نقش برجسته مقام معظم رهبری در خلق این مشارکت خاضعانه سپاسگزارم

از مردم موقعیت‌شناس و هوشمند یزد که رکوردی را در انتخابات به ثبت رساندند، تشکر می‌کنم

خود را موظف به پیگیری تحقق مطالبات به حق ملت شریف ایران می‌دانم

به نام خدا

صبح "امید" که بُد معتکف پرده غیب

گو برون آی که کار شب تار آخر شد

در آستانه خرداد ماه سرنوشت‌ساز و حماسه‌آفرین که از دوم و سوم آن گرفته تا چهاردهم و پانزدهمش با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها؛ نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی بوده است، بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات «حماسه امید» را در ٢٩ اردیبهشت، رقم زدند و با حضور تعیین‌کننده خود «گام سوم» را استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

پیروز این انتخابات؛ مردمی هستند که حماسه حضورشان دنیا را بهت‌زده کرد و بی‌شک این حجم حضور و دلبستگی مرهون حمایت‌های بی‌دریغ، دلسوزانه و خیرخواهانه شخصیت‌های ارزشمند و محبوب ایران و سیاست‌های کارساز و غرورآفرین دولت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

مردم علی‌رغم برخی از  کاستی و گلایه‌ها و توقعات و خواسته‌های بر جای مانده، به دین‌داری توام با آزادی، به صلح و آرامش و مدارا، به عقلانیت و تدبیر و  قانونمداری و خردگرایی، به حفظ ارزش‌ها و عدم سوءاستفاده از آنها، به پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، به توجه افزونتر رفاه و معیشت اقشار مختلف، به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اعتلای ایران، به اصلاحات و اعتدال و نماد آن در این انتخابات، جناب دکتر حسن روحانی رای دادند.

این پیروزی غرورآفرین را به نمایندگی از مردم شریف ایران، مردم پرافتخار استان یزد و هم‌شهریان عزیز اردکانی‌ام خدمت ایشان تبریک عرض می‌نمایم و از زبان مردم با عرض خسته نباشید و خدا قوت برای صبوری در مقابل هجمه ها ، می گویم:

"آن مواعید که کردی، مرواد از یادت"

بر خود فرص می‌دانم از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعم از نیروهای اجرایی و نظارتی و عوامل نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی و قضائی که مسئولیت سترگی را به انجام رسانیدند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم و بیش و پیش از همه مراتب قدردانی ملت و خویش را از هدایت‌های کار ساز رهبری معظم  انقلاب اسلامی و و دعوت مردم به مشارکت گسترده و توصیه به مسئولان برگزاری انتخابات در امانتداری نسبت به رای مردم که نقش برجسته‌ای در خلق این مشارکت داشت، خاضعانه سپاسگزاری نمایم.

از مردم موقعیت شناس و هوشمند استان پر افتخار یزد که با مشارکت ٩٣/٤ درصدی خود رکورد حضور در انتخابات را شکستند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رای ٦٥ درصدی ایشان به دکتر روحانی و اعتماد مجدد به رییس‌جمهور نیز شایسته سپاسگزاری است و امید است پاداش تلاش‌ها و زحمات و اعتماد این مردم در توجه بیشتر دولت محترم به خواست‌های منطقه‌ای و ملی این مردم شریف جبران خواهد شد.

با تبریک این پیروزی شیرین، خود و همه همکاران را موظف به پیگیری تحقق مطالبات به حق ملت شریف ایران و مردم این سامان می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز