خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم تا زمانی که رای‌‌شان را به صندوق نیانداخته‌اند، شعب اخذ رای را ترک نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۹۸

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مسئولان برگزاری انتخابات خواست که امکان رای دادن برای همه مراجعه‌کنندگان به شعب اخذ رای را فراهم کنند.

فاطمه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، گفت: جا دارد از عموم ملت عزیز ایران، رای‌دهندگان و شرکت‌کنندگان در این دو انتخابات سرنوشت‌ساز به‌خاطر حضور پرشورشان در صفوف طولانی اخذ رای تشکر کنیم اما خواهش‌مان از همه مردم عزیز کشورمان این است که تا زمانی که رای ندادند، از شعب اخذ رای بازنگردند.

او خواستار ادامه صبوری مردمی که ساعت‌ها در صفوف اخذ رای ایستادند، شد و ادامه داد: خواهشم از مردم عزیز ایران این است که در ادامه راه نیز صبوری به خرج دهند تا همه بتوانند رای دهند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران همچنین از مسئولان برگزاری انتخابات و وزارت کشور نیز خواست که شرایط برای اخذ رای تمامی مراجعه‌کنندگان به شعب رای‌گیری را فراهم کنند.

او گفت: مردم عزیز به هیچ عنوان تا زمانی که رای  خود را به صندوق نیاخته‌اند، بازنگردند؛ چرا که با توجه به تمدید مهلت شرکت در انتخابات، می‌توانند در ساعات پیش‌رو در خلق حماسه‌ای دیگر سهیم باشند.

حسینی در پایان و در واکنش به انتشار پیام اخیر سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی، گفت: ان‌شاءالله در ساعات آینده خبرهای خوشی در راه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز