خبرگزاری کار ایران

حسین طلا:

تغییرات نرم افرازی مشکلاتی را برای صدور کارت‌های نمایندگان نامزدها به وجود آورد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۲۹

نماینده رییسی در شورای نگهبان گفت:‌ آنچه که دستگا‌ه‌های حاکمیتی از نتایج انتخابات اعلام می‌کنند را قبول داریم اما معنای آن این نیست که اشکالاتی را که ما و همکارانمان می‌بینیم اعلام نکنیم و ما امیدواریم که اشکالاتی که اعلام می‌شود پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شورای نگهبان، بعدازظهر امروز حسین طلا نماینده حجت الاسلام رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شورای نگهبان و  بازدید از هیات نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: موضوعی که از اظهر من الشمس این است که کاندیدای ما بیش از ۳۰ سال در اجرای قانون فعالیت داشته و ما نیز خود را ملزم به اجرای قانون می‌دانیم.

طلا گفت: آنچه که دستگا‌ه‌های حاکمیتی از نتایج انتخابات اعلام می‌کنند را قبول داریم اما معنای آن این نیست که اشکالاتی را که ما و همکارانمان می‌بینیم اعلام نکنیم و ما امیدواریم که اشکالاتی که اعلام می‌شود پیگیری شود.

او افزود: به هر تقدیر ملت ایران امروز اراده خود را حاکم می‌کند و سرنوشت خودش را برای ۴ سال به اجرا می‌گذارد. امیدواریم این مقدرات و آن چه که تصمیم گرفته می‌شود برای همه خیر باشد و موجب آبادانی و شکوفایی کشور شود.

طلا تصریح کرد: ما از زحمات هیات مرکزی نظارت در شورای نگهبان تشکر می‌کنیم .

او در  مورد این که ظرفیت قانونی برای حضور نمایندگان کاندیداها بر سر صندوق‌ها ایجاد شده است، گفت: این امکان قانونی دچار مشکل شد و  به دلیل مشکلاتی که در مورد صدور کارت‌های نمایندگان کاندیداها در بخش نرم افزاری ایجاد شد موجب شد تا به صورت جداگانه این  موضوع را به دستگاه‌های نظارتی منعکس کنیم و بررسی شود. ما موضوعات را به مجموعه نظارت انتخابات اعلام کردیم وامیدواریم دوستان با تلاشی که دارند آن را پیگیری کنند.

طلا افزود: طبق قانون نمایندگان کاندیداها می‌توانند در هیات‌های اجرایی شعب اخذ رای و محل دستگاه‌های شمارش آرا حضور داشته باشند.

او در خاتمه گفت: برخی از تغییرات نرم افزاری در مجموعه وزارت کشور در خصوص حضور کارت‌های نمایندگان مشکلاتی را به وجود آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز