خبرگزاری کار ایران

محمدرضا صادق:

امیدوایم خوشحالی مردم پای صندوق‌های رای در نتیجه انتخابات تبلور یابد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۲۶

نماینده روحانی در شورای نگهبان گفت: امیدواریم خوشحالی که مردم برای حضورشان در پای صندوق‌های رای دارند در نتیجه انتخابات تبلور یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شورای نگهبان بعد از ظهر امروز محمدرضا صادق نماینده حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد مرکزی هیارت نظارت بر انتخابات و بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خواست مردم در انتخابات ظهور خواهد یافت و با شرایطی که مهیا شده و علاقمندی که در بین مردم وجود دارد نتیجه انتخابات در اولین فرصت توسط مراجع قانونی اعلام خواهد شد.

وی افزود: بنده بسیار به نتیجه انتخابات خوشبینم زیرا این انتخابات رضایت خدا و خلق خدا را در بطن خود دارد. تاکنون روند انتخابات مثبت بوده و تا آخر شب نیز زمان قانونی آن ادامه دارد. ما صبر می‌کنیم و امیدواریم خوشحالی که مردم برای حضورشان در پای صندوق‌های رای دارند در نتیجه انتخابات تبلور یابد.

صادق گفت: از تک تک عزیزانی که در بخش نظارت مشغول به کارند و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. ما گزارشاتی را دریافت کردیم و در جریان اخبار قرار داریم و در هیات نظارت نیز این گزارشات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: شرایطی که اکنون برای انتخابات وجود دارد در مقایسه با انتخابات پیشین قابل مقایسه نیست. گزارشاتی از روند اجرا داریم که در آن اشکالات جزئی وجود دارد به خصوص با توجه به حضور پرشور مردم و این صف‌های طویل و شرایط آب و هوایی دشواری‌هایی را برای مردم به وجود آوردند. ما امیدواریم مردم بتوانند در رقم زدن سرنوشت سیاسی کشور رای خود را به صندوق‌ها بریزند و فرصت دوباره برای خدمت به فرزندان این آب و خاک فراهم شود. انشاءالله مردم با رای خودشان شرایط دوباره‌ای را برای پیشبرد اهداف کشور فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز