خبرگزاری کار ایران

حضور گسترده شهروندان ایرانی ساکن اتریش در انتخابات؛

رای می‌دهیم تا ایران تنها نماند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۵۷

همزمان با 29 اردیبهشت روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا شهروندان ایرانی ساکن وین اتریش نیز به پای صندوق های رای رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌، بسیاری از جوانان و دانشجویان  اتریشی  از صبح امروز  به خیابان  انتقه بلوفه در منطقه ۳ وین رفتند تا با انداختن رای خود نوعی دیگری  از مشارکت را  همگام با مردم ایران رقم بزنند.

 زرین ثابت قدم یکی از دانشجویان ساکن وین  که از ساعتی پیش در صف رای ایستاده تلفنی به خبرنگار ما گفت : دو ساعت ونیم است که ما در صف انتظار هستیم، به‌رغم این‌که امروز برای ما که ساکن  خارج از کشور هستیم، روز کاری حساب می‌شود، ولی بسیاری از  ما با گرفتن مرخصی از  دانشگاه و محل کارمان  به دفتر سفارت ایران در وین آمدیم تا حضور خود را بیش از پیش اعلام کنیم.

سعید نیک بین دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه وین  با اشاره به این‌که ابتدا تصمیمی برای  شرکت  در انتخابات نداشته، گفت: از چند سال پیش تا امروز علاقه‌ای به  رای دادن نداشتم اما پس از دیدن مناظرات انتخاباتی و تعقیب برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری مصمم شد که در این دوره از انتخابات حتما شرکت کنم. از همه مهم‌تر این که نمی‌خواهم ایران بار دیگر در دنیا تنها بماند.

 

رای می‌دهیم تا ایران تنها نماند

 پروین  خسروی نیز که بیش از ۲۵ سال است در شهر لینز اتریش زندگی می‌کند،  درباره دلایل حضورش در این دوره از انتخابات گفت: رای می‌دهم تا  به سهم خود نماینده عقیده‌ای باشم که  بیش از  نیمی از  مردم کشورم نیز به آن اعتقاد دارند و  خواستار همان تفکر و اندیشه هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز