خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی گرگانی در جمع خبرنگاران:‌

حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتیبانی از نظام است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۶۶

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: ملت شریف ایران هماهنگونه که همه ساله در مقاطع حساس کشور وارد صحنه شده امروز نیز برای رضای خدا و ائمه معصومان(ع) و پشتیبانی از نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، افزود: انتظار ما از ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی این است که سرنوشت مملکت را به دست شخصی اصلح بسپارند تا سرنوشت این ملت را به وجه احسن انجام دهد.

وی با بیان این که باید فرد منتخب، رضایت خدا و مردم را در نظر داشته باشد افزود: باید سرنوشت کشور را به دست کسی داد که صلاحیت پیاده کردن امر خدا در دنیا را داشته باشد و رضایت خدا و مردم را فراهم سازد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود ۶۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز