خبرگزاری کار ایران

تاج‌گردون:

انتخاب 29 اردیبهشت، انتخاب عقلانیت و تدبیر است/ طرح تحقیق وتفحص از شهرداری تهران از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۶۵

نماینده گچساران در مجلس تاکید کرد که طرح تحقیق و تفحص از شهرداری‌تهران از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاج‌گردون در جمع هواداران حجت‌الاسلام‌ روحانی در یاسوج با بیان اینکه وقتی موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری‌تهران مطرح شد شهردار تهران از نمایندگان تأثیرگذار مجلس خواست از این کار صرف‌نظر کنند تا مشکلات را حل و فصل کند، اظهار کرد: شهردار تهران به‌جای حل مشکلات ناشی از مساله املاک‌نجومی به دروغ اعلام می‌کند این املاک را به رفتگران شهرداری واگذار کرده است.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس همچنین با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت انتخاب یک مسیر درست در امتداد چهار سال گذشته برای اعتلای ایران اسلامی است، گفت: مردم با تدبیر برگ زرین دیگری در زندگی ایرانیان رقم می‌زنند. انتخابات 29 اردیبهشت تنها انتخاب یک فرد به عنوان رئیس‌جمهوری نیست بلکه مردم با انتخاب مسیر درست بهبود زندگی و آینده درخشان فرزندان خود را رقم می‌زنند. عنصر مهم در این انتخابات حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه است و می‌توان گفت که حیات جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد: برخی خیال می‌کنند این گفته روحانی که با حضور مردم در انتخاب جلوی دیوارکشی بین مردم گرفته می‌شود به معنای کشیدن دیوار بتنی است بلکه اشتباه می‌کنند و این به معنی مردم صددرصدی نه چهار درصدی و 96 درصدی است. برخی‌ها مردم را برای حضور در جنگ می‌خواهند ولی غافل‌ از این هستند که با حضور مردم در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات، دین و نظام اسلامی حفظ شده و تداوم پیدا می‌کند.

وی افزود: انتخاب 29 اردیبهشت، انتخاب عقلانیت و تدبیر است. مردم به فردی که حتی با حضور در انتخابات فاقد برنامه است چگونه اعتماد کنند و رأی دهند؟ مردم در این انتخابات به یک اقتصاد سالم همراه با عقلانیت رأی می‌دهند، نه اقتصادی که همانند جزر و مد فردای آن مشخص نیست به کجا می‌انجامد. امروز، روز انتخاب یک جریان ریشه‌دار است که توانست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل را کنار هم بنشاند.

تاج‌گردون در پایان گفت: کسانی که در انتخابات 76 رقیب هم بودند اکنون با رفاقت در یک صف گرد هم آمده‌اند تا انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه دهد. متعجبم چرا دولت تدبیر و امید لب فرو بسته و حقایق را برای مردم نمی‌گوید؟ دولت روحانی در چهار سال گذشته حداقل 2 برابر دوران گذشته برای دفاع از کشور هزینه کرده تا امنیت کشور حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز