خبرگزاری کار ایران

بازتاب دور سوم مناظره‌های ریاست‌جمهوری در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۷۰

دور سوم و پایانی مناظرات بین نامزدهای ریاست‌جمهوری ایران در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش ایلنا، شبکه خبری بی‌بی‌سی با پوشش دور سوم مناظرات بین نامزدهای ریاست‌جمهوری ضمن اشاره به محوریت مسائل اقتصادی در این مناظره، اعلام کرد که این مناظره صحنه انتقادهای نامزدها به یکدیگر بود.

خبرگزاری آناتولی نیز با پوشش مناظره پایانی بین نامزدهای ریاست‌جمهوری، به پررنگ کردن اتهام‌های نامزدها به یکدیگر و انتقادهای آن‌ها از عملکرد نامزد مقابل پرداخت.

خبرگزاری روداوو نیز با پوشش مناظره سوم بین نامزدهای ریاست‌جمهوری اعلام کرد این مناظره که با محوریت مسائل اقتصادی برگزار شد، شاهد اعلام برنامه‌های نامزدها به همراه انتقاد برخی از نامزدها نسبت به عملکرد و برنامه اقتصادی رقبا بود.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد در مناظره سوم بین نامزدهای ریاست‌جمهوری حسن روحانی ضمن دفاع از عملکرد اقتصادی دولت خود تاکید کرد که توافق با قدرت‌های جهانی باعث خروج ایران از انزوا و لغو تحریم‌ها علیه کشور شد. رویترز در ادامه به انتقادهای منتقدان عملکرد اقتصادی دولت و اتهام زنی نامزدهای ریاست‌جمهوری به یکدیگر پرداخت.

خبرگزاری فرانسه نیز با پوشش خبری سومین مناظره بین نامزدهای ریاست‌جمهوری ایران نوشت: حسن روحانی ضمن تاکید بر لغو تحریم‌ها پس از توافق با قدرت‌های جهانی اعلام کرد منافع فراوانی از لحاظ اقتصادی عاید ایران شده است در حالی که محمدباقر قالیباف با انتقاد از دولت به دلیل عملکرد ضعیف اقتصادی روحانی، نزدیکان وی را به فساد متهم کرد.

تایمز آو اسرائیل نیز در این خصوص نوشت: مناظره پایانی صحنه حمله‌ها وانتقادهای شدید شهردار تهران به عملکرد اقتصادی دولت بود. قالیباف معتقد است که دولت تنها به نفع چهار درصد از طبقه بالای جامعه عمل می‌کند. روحانی نیز با تاکید بر تاثیر توافق هسته‌ای بر کاهش تحریم‌ها و حصول منافع اقتصادی بی‌شمار برای ایران در مبادلات بین المللی از حمایت حداکثری از فقرا و نیازمندان خبر داد.

یو‌ اس نیوز نیز ضمن پوشش خبری مناظره دور سوم مناظرات ریاست‌جمهوری، با اشاره به این که محور مناظرات بحث‌های اقتصادی بوده است، گزارش داد که این مناظره صحنه انتقادهای تند نامزدها علیه یکدیگر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز