خبرگزاری کار ایران

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور:

هیچ شرطی برای استفاده برابر نامزدهای ریاست‌جمهوری از محیط‌های دانشگاه‌‌ها وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۶۷۱

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: هیچ شرطی برای استفاده برابر نامزدهای ریاست جمهوری از محیط‌های عمومی از جمله سالن‌های دانشگاه‌‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار مصاحبه معاون فرهنگی وزارت علوم؛ متضمّن تعیین شرط برگزاری پرسش و پاسخ یا مناظره برای حضور نامزدهای ریاست‌جمهوری در دانشگاه‌ها بر اساس استعلام از دو نهاد فرادانشگاهی، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: مسؤولیت بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به‌موجب تصریحات قانونی به هیأت نظارتی متشکل از نمایندگان 3 قوه به ریاست وزیر کشور واگذار شده و تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های تبلیغاتی این انتخابات از جمله حضور نامزدها در دانشگاه‌ها به مراجع دیگر ارتباطی ندارد.

 کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در یادداشت رسانه‌ای خود، تأکید کرد: هیچ شرطی برای استفادهِ برابرِ نامزدهای ریاست‌جمهوری از محیط های عمومی از جمله سالن‌های دانشگاه‌‌ها وجود ندارد و با تصویب هیات بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری همه فضاهای عمومی؛ می‌بایست در قالبِ فرصت برابر در اختیار 6 نامزد محترم انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گیرد و شرط دیگری از قبیل برگزاری پرسش و پاسخ یا مناظره و امثال آن، تعریف نشده و هیچ مرجع دیگری، حقی برای تعریف شرایط جدید ندارد.

در یادداشت رسانه‌ای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور همچنین با تبریک نیمه‌شعبان؛ سالروزِ میلاد موفور السرور قائم آل محمد (صلوات ا... و سلامه علیه) به محضر مردم شریف و عزیز ایران، بر ضرورتِ توجهِ همهِ فعالان سیاسی، اجرایی و غیر اجرایی به مسؤولیت‌های قانونی در امر انتخابات و پرهیز از اظهارات خارج از چارچوب‌های قانونی تعریف شده در این عرصه تأکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز