خبرگزاری کار ایران

نامزد پنجمین انتخابات شورای شهر تهران:

باید پذیرفت که جایگاه ریاست‌جمهوری محل کارآموزی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۵۷۰

نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت: باتوجه به ظرفیت‌های بالای شهرداری و کثرت پروژه‌های موجود در شهر تهران عملکرد آقای قالیباف در شهرداری تهران و موضوع ایجاد اشتغال بسیار قابل نقد است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره بحث اشتغال گفت: قطعاً مقوله ایجاد اشتغال یک مبحث جذاب برای مخاطبان و مردم است اما اینکه چقدر وعده‌های این چنینی امکان‌پذیر است یا خیر؛ باید دید چه میزان بسترسازی در این زمینه انجام گرفته است؟

این نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با بیان این مطلب که در حوزه اشتغال با روحانی هم‌عقیده هستم، افزود: اگر در صنعت توریسم بتوانیم بستر لازم را مهیا کنیم امکان اشتغال‌زایی برای بخش کثیری از جوانان مهیا خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: درباره طرح و ایده آقای قالیباف باید دید ایشان در دوره ١٢ ساله مدیریت شهرداری تهران به چه میزان به فکر اشتغال‌زایی برای جوانان تهرانی بوده و چه میزان در این زمینه موفق عمل کرده است؟ باتوجه به ظرفیت‌های بالای شهرداری و کثرت پروژه‌های موجود در شهر تهران؛ عملکرد شهرداری در ایجاد اشتغال بسیار قابل نقد است و اثری از شعارهای امروز ایشان در حوزه اشتغال‌زایی دیده نمی‌شود.

بهمنی بیان داشت: البته ایجاد اشتغال باید یکی از اولویت‌های اساسی هر نامزدی در کارزار انتخابات باشد چراکه امروز به شدت معضل بیکاری حاد و پررنگ شده و حل این مشکل تنها با حمایت از کارآفرینان و نوآوران و تشویق و حمایت از تولیدکننده داخلی در آینده امکان‌پذیر خواهد بود.

این نامزد انتخابات شورای شهر در پاسخ به این پرسش که؛ در معضلات شهر تهران مقصر اصلی شورای شهر است یا شهرداری؟، تاکید کرد: باتوجه به نقدی که به  قالیباف در مدیریت تهران وارد است باید دید آیا او توانایی اداره کل کشور را دارد یا نه؟ پیش از آنکه دنبال مقصر بگردیم بهتر است تمهیداتی بیندیشیم که جلوی تکرار اشتباهات مدیریتی گذشته را بگیریم و قطعا برای تحقق این امر؛ اولین قدم موثر انتخاب شورای متخصص در حوزه شهری و بعد از آن انتخاب شهردار با تجربه، کارآزموده و متخصص توسط شورای شهر است.

وی افزود: قطعا آقای قالیباف از افراد ارزشی‌ست ولی به نقل از یکی از سیاستمداران؛ جایگاه ریاست‌جمهوری محل کارآموزی نیست. اقتصاد این کشور تحمل و حوصله تنش، دعوا و کارآموزی سیاستمداران تازه‌کار را ندارد.

این نامزد شورای شهر در پاسخ به این سوال که به کدامین جناح و حزب گرایش دارد؛ نیز گفت: خط قرمز من رهبری‌ست و هیچ خط قرمز دیگری نمی‌شناسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز