خبرگزاری کار ایران

حاجی:

نباید از تشویق مردم در فضای واقعی غافل شد/باید در ایام انتخابات چهره شهر را آماده کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۸۱

رییس ستاد انتخابات روحانی در تهران گفت: اگر خواهان خلق حماسه هستیم باید در ایام انتخابات فضا و چهره شهر را آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مرتضی حاجی رییس ستاد انتخابات روحانی در شهر تهران با بیان این که حفظ وحدت در ایام انتخابات امری ضروری و مهم است، گفت: هدف انتخابات رسیدن به نتیجه حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

او خاطرنشان کرد: در روزهای انتخابات شرایط نسبت به روزهای عادی متفاوت است. مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام تمامی هدفشان این است که آحاد جامعه در امر مهمی چون انتخابات شرکت داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات روحانی عنوان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای صرف‌نظر از این‌که به چه کسی رای می‌دهند نشانه انسجام داخلی است.

او ادامه داد: همه یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن برگزاری انتخاباتی با شکوه است که پیام وحدت ما را به گوش دنیا برساند.

حاجی با اشاره به اینکه مردم آزاد هستند که هر شخصی را برای کرسی ریاست جمهوری انتخاب کنند، اظهار داشت: افراد بر اساس آن چه که می‌اندیشند انتخاب می‌کنند.

او تاکید کرد: در این دوره شاهد هستیم همکاری خوبی بین دولت و ستادهای انتخاباتی وجود دارد ، هدف همه ما اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

حاجی درباره تبلیغات در زمان انتخابات گفت: اگر خواهان خلق حماسه هستیم باید در ایام انتخابات فضا و چهره شهر را آماده کنیم.

او با اشاره به تبلیغات در فضای مجازی گفت: درست است که فضای مجازی امکان تبلیغات را برای ما فرآهم کرده است اما نباید از تشویق مردم در فضای واقعی غافل شد.

حاجی درباره تاثیرات مناظرات بر انتخاب مردم عنوان کرد: مناظرات مردم را برای اشتیاق در انتخابات تشویق کرد و مردم را ترغیب به حضور می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز