خبرگزاری کار ایران

استمهال شوراى نگهبان براى بررسى طرح اصلاح موادى از قانون انتخابات شوراهاى اسلامى

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۶۰

سخنگوى شوراى نگهبان ضمن تشریح نظر شوراى نگهبان درباره چند مصوبه مجلس شوراى اسلامى از استمهال شوراى نگهبان براى بررسى طرح اصلاح موادى از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران خبر داد.

به گزارش ایلنا عباسعلى کدخدایى در کانال تلگرامى خود دراینباره نوشت:

اعلام نظرات شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس

طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که با اصلاحاتی در جلسه مورخ چهارم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و شش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ ۱۳/۰۲/۱۳۹۶ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده نظر این شورا به‌شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱_ علی‌رغم اصلاح به عمل آمده، ایراد بند یک سابق این شورا کماکان به قوت خود باقی است؛ لازم به ذکر است منظور از مسؤلیت امر، تعیین، تدوین و نشر و مسؤلیت اجرا و نظارت بر استانداردهای کالاها و تجهیزات پزشکی می‌باشد که تعیین مصادیق مذکور توسط شورای‌عالی استاندارد نیز محل ایراد است.

۲_ در بند ۸ ماده ۳۶، ایراد سابق این شورا نسبت به وظایف و اختیارات شورای‌عالی استاندارد استان کماکان به قوت خود باقی است.

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگاپور مصوب جلسه مورخ چهارم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و شش مجلس شورای اسلامی بلحاظ عدم فرصت رسیدگی بدینوسیله استمهال می‌گردد.

طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب جلسه مورخ چهارم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و شش مجلس شورای اسلامی بلحاظ عدم فرصت رسیدگی بدینوسیله استمهال می‌گردد.

طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور مصوب جلسه مورخ سی‌ام فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود و شش مجلس شورای اسلامی بلحاظ عدم فرصت رسیدگی بدینوسیله استمهال می‌گردد.

لایحه معاهده معاضدت دو جانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره

مصوب جلسه مورخ چهارم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و شش مجلس شورای اسلامی بلحاظ عدم فرصت رسیدگی بدینوسیله استمهال می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز