خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رییسی:

بازگشت به گذشته و تحمل وضع کنونی امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۸۶

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نه بازگشت به گذشته امکان پذیر است و نه تحمل وضع کنونی. ما خواهان تغییر در امور و برنامه‌هایی هستیم که باید از مشکلات کشور گره گشایی کند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع بندی سخنان خود در مناظره عصر امروز گفت: موضوعی که لازم است خدمت مردم عرض کنم این است که نه بازگشت به گذشته امکان پذیر است و نه تحمل وضع کنونی. ما خواهان تغییر در امور و برنامه‌هایی هستیم که باید از مشکلات کشور گره گشایی کند .

او ادامه داد: دولت کنونی باید دو کار را انجام دهد یکی اینکه کارهایی کرده و باید ادامه دهد و دیگر اینکه چرا دولت همچنان رقیب هراسی می‌کند. ما برنامه و سخنانی برگرفته از منابع داریم .ما می‌گوییم  برنامه را می‌توانیم انجام دهیم. اگر دولت می‌گوید می‌توانیم بیکاری را از بین ببریم باید از بین ببرد. باید از جوانان کمک گرفت و جوانان می‌توانند گره گشایی کنند. آنچه باید انجام دهیم با آنچه می‌گویند یکسان باشد و در همه نقاط کشور باید شعارها را عملیاتی کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من خطاب به آقای جهانگیری می‌گویم بدهی‌های دولت به نظام بانکی حتما دو برابر شده است و هزینه‌های نهاد ریاست جمهوری چقدر شده است؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز