خبرگزاری کار ایران

دادستان قم خبرداد:

بازداشت ۳۰ نفر از اراذل و اوباش قم در شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۶۸

دادستان عمومی و انقلاب قم از اجرای طرح تشدید برخورد با اراذل و اوباش با هدف ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت:به دنبال اجرای این طرح شب گذشته ۳۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعدادی از پاتوق های آنان پلمپ شد.

به گزارش ایلنا، مهدی کاهه با اعلام این خبر گفت: شب گذشته طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با حضور دادستان قم و همکاری نیروی انتظامی، بسیج  و تیم عملیاتی دادستانی در مناطق مختلف قم اجرا شد.

او تاکید کرد: طرح برخورد با اراذل و اوباش در شش محور مقابله با آدم ربایی، قدرت نمایی با چاقو، سلب آسایش عمومی، مزاحمت نوامیس، دایر کردن مرکز فساد و شرب خمر در اماکن عمومی با شدت و قوت اجرا خواهد شد.

کاهه هدف از اجرای این طرح را ارتقای احساس امنیت برای مردم و ناامن کردن جامعه برای مجرمان اعلام کرد و گفت:  انتظار ما از مردم فهیم قم این است که هرگونه فعالیت مجرمانه و مخل امنیت عمومی و سایر جرایم را در اسرع وقت به حوزه دادستانی یا مراکز انتظامی اطلاع دهند.

دادستان قم ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی و بسیج در مقام ضابط قوه قضاییه از آنان خوست با تمام شدت و ظرفیت با افراد مخل امنیت جامعه برخورد کنند.

او تاکید کرد: تمام افرادی که به اتهام چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت و دیگر جرایم موضوع طرح دستگیر شوند با قرار بازداشت موقت راهی زندان می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز