خبرگزاری کار ایران

میرسلیم :

قول کناره‌گیری به آیت‌الله موحدی کرمانی ندادم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۷۰

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به آیت الله موحدی کرمانی قول داده اید که به نفع جمنا کناره گیری کنید؟ گفت: من چنین قولی نداده و مردم را هم مسخره نکرده ام و تا آخر ایستاده ام.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی آقامیرسلیم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه قم پس از بازدید از بخش هایی از این شهرک در جمع کارگران سخنرانی کرد.

وی افزود: هیچ معنی ندارد که ما این همه مهندس در کشور داشته باشیم و کارگران ما به خارجی ها خدمت کنند.
میرسلیم با اشاره به استعدادهای خدادادی ایران گفت: با اینکه خداوند به ما 4 برابر کشور همسایه ای مانند ترکیه امکانات داده است و از لحاظ نیروی انسانی هم کم و کسر نداریم اما مرتب شاهدیم که از مرز بازرگان کالاهای ترکیه ای وارد کشور می شود.

وی اضافه کرد: باید روی پای خود بایستیم تا هیچ گونه تحریمی ما را نتواند تضعیف کند.

میرسلیم افزود: کارگران با وجدان کاری باید ایران را به ایرانی شکست ناپذیر تبدیل کنند و اگر کار باکیفیت ارائه کنیم همه خریدار کالای ما خواهند بود.
 
مردم را مسخره نکرده ام که کنار بروم
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم را مسخره نکردهام که بخواهم از عرصه نامزدی کناره گیری کنم.
 
سید مصطفی آقامیرسلیم در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه قم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا درست است که شما به آیت الله موحدی کرمانی قول داده اید که به نفع جمنا کناره گیری کنید؟ افزود: من چنین قولی نداده و مردم را هم مسخره نکرده ام و تا آخر ایستاده ام. زیارت حضرت معصومه (س) و حضور بر سر مزار شهید مطهری به مناسبت روز معلم از دیگر برنامه های انتخاباتی این سفر یک روزه وی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز