خبرگزاری کار ایران

فاطمه سعیدی:

صیانت از آرای مردم رسالت شرعی کمیته بازرسی انتخابات شوراها است/ افراد کمیته را فراجناحی انتخاب کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۳۵

رییس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران با بیان اینکه افراد این کمیته فراجناحی انتخاب شدند، گفت: صیانت از آرای مردم رسالت شرعی کمیته بازرسی انتخابات شوراها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه سعیدی در جمع اعضای هیات بازرسی استان تهران برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر به تشریح وظایف این هیات پرداخت و گفت: آموزش و پرورش پاسدار صندوق‌های رای است. در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ که مردم هشت سال تجربه تلخ داشتند این دوستان به خوبی از آرای مردم صیانت کردند و امروز نیز هیات بازرسی وظیفه سنگینی دارد و آن حفظ رای مردم است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه همیشه از قول امام و مقام معظم رهبری شنیده‌ایم ک باید از رای مردم پاسداری کرد، گفت: شعار ما این است که بدون موضع گیری باید از آرای  مردم صیانت کنیم و این شعار اصلاحات است. امیدواریم استان تهران و هیات بازرسی، نگهبان رای مردم باشد

او ادامه داد: ما آموزش و پرورشی‌ها همیشه چه بخواهیم چه نخواهیم پای صندوق رای بودیم و این بار هم از روز رای‌گیری تا پایان شمارش آرا، هیات بازرسی باید نگهبان این آرا باشد.

رییس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران به اهمیت دقت در شمارش آرا در انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا برای هیات بازرسی افراد را فرا جناحی انتخاب کنیم. ما بارها استعلام گرفتیم. حداقل سه بار استعلام گرفتیم و لیست تایید شده نهایی را با این دید اعلام کردیم. فکر نکنید اتفاقی دور هم جمع شدیم بلکه وسواس خاصی داشتیم. شعار ما حفظ رای مردم و سلامت در انتخابات است. ما افرادی را انتخاب کردیم که به همه این ویژگی‌ها در آنها اعتماد داشته باشیم.

او افزود: امیدواریم بتوانیم نگهبان خوبی برای آرای شهرستان‌های تهران به طور ویژه باشیم. در شهرستان‌ها نیاز داریم نیروها سر صندوق آدم‌های صادق و امانت‌داری باشند چون همه ما مسئولیم و جوابگوی شما ما هستیم.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در شهرستان‌های استان تهران باید وسواس بیشتری به خرج داد، گفت: ما در شهرستان ها یکی از افراد را از تهران فرستادیم. یا اگر از تهران فرستادیم یک محلی را هم همراه کردیم که بتوانند منطقه را بهتر ارزیابی و کنترل کنند.

رییس کمیته بازرسی انتخابات شوراهای استان تهران ادامه داد: در بحث ریاست جمهوری با اینکه کار ما نیست ولی بازرسان ما سر صندوق‌ها حاضر هستند. شمارش آرا این بار طولانی‌تر خواهد شد چون بحث شوراهای شهر و روستا هم هست. شما باید مراقب باشید تیم خسته وارد شمارش نشود. پیشنهاد ما این بود که اصلا ریاست جمهوری را از شورا جدا کنند که خستگی تاثیر نگذراد.  

سعیدی با تاکید براینکه صیانت از آرا رسالت شرعی هیات بازرسی است، اظهار کرد: ما یک خط مستقیم در طبقه اول استانداری که مرکز هیات نظارت استان است راه اندازی می‌کنیم که در صورت سوال و یا مشکل با آن تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز