خبرگزاری کار ایران

ربیعی در مراسم روزجهانی کارگر:

عمر دولت یازدهم به ترمیم خرابی‌ها گذشت/به کارگران هیچ دروغی نگفتیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۱۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهارسالی که گذشت تلاش کردیم تا خرابی‌های دولت گذشته را ترمیم کنیم و از این بابت به کارگران هیچ دروغی نگفتیم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم روز کارگر در مرقد امام راحل برگزار شد، گفت: در چهارسالی که گذشت تلاش کردیم تا خرابی‌های دولت گذشته را ترمیم کنیم و از این بابت به کارگران هیچ دروغی نگفتیم.

او بابیان اینکه وقتی یک کارخانه خاموش می‌شود زندگی کارگران و بازنشستگان نیز به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد،‌ گفت: در دولت یازدهم دیگر از این رفتار دولت قبل که پول ناچیزی به جیب مردم ریخته شود و در ادامه در ازاء افزایش تورم تا پنج برابر این مبلغ به صورت هزینه از جیب مردم خارج شود، خبری نبود.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید ادامه داد : در این دوران شاهد آرامترین رابطه بین کارگر و کارفرما بودیم و در عین حال برای دولت آینده برنامه‌هایی در پیش داریم که یکی از این برنامه‌ها تهیه مسکن کارگران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افرود: با وجود هزینه زیادی که خرج مسکن مهر شد اما باری از روی دوش کارگران برنداشت. ما به دنبال حل مساله مسکن کارگران و بازنشستگان هستیم و بنا داریم که در آینده همه افراد و کارگران قراردادی و موقت نیز به دفترچه بیمه اجتماعی دسترسی پیدا کنند، در حقیقت هر ایرانی یک دفترچه داشته باشد امیدواریم در آینده کسی در کارخانه‌ها دچار حادثه نشود و از حوادث کاسته شود.

او در انتها به برپایی مراسم در مرقد امام راحل اشاره کرد و گفت: امسال در این مراسم دوباره با امام عهد می‌بندیم و همچون امام که هرگز دروغ نگفت ما هم با راستی و درستی برای بهتر زندگی کردن همه مخصوصا کارگران و بازنشستگان تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز