خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

قاطعانه تا آخر خواهم ایستاد/ حاضریم جان خود را در راه اطلاح‌طلبی بدهیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۰۲

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ ما برای اصلاح طلبی آمدیم اما با اعتقاد به اصول و حتی حاضریم در این راه جان خود را فدا کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمصطفی آقامرسلیم در همایش هوادارانش در مجموعه رفاه با اشاره به مناظره‌های شب گذشته نامزدها گفت: ما تربیت شده شهید بهشتی هستیم و در این ۳۸ سال فعالیت حزبی یاد گرفتیم و تمرین کردیم که چگونه به یکدیگر احترام بگذاریم. چگونه حرف دیگران را بشنویم. ما آموختیم که میان حرف دیگران نپریم. ما آموختیم که در مدت تعیین شده صحبت کنیم. ما آموختیم که با برنامه باشیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری صریح کرد: آن برادرانی که امروز با کنایه از حزب موتلفه صحبت می‌کنند و در مورد فعالیت‌های ریاست جمهوری ما مصاحبه می‌کنند بدانند که ما قاطعانه خواهیم ایستاد.

او ادامه داد: روزی که عده‌ای از آقایان اسم اصلاح‌طلبی را برای خود انتخاب کردند مقاله‌ای نوشتم و در آن اشاره کردم که این واژه واژه مقدسی است. هرکسی نمی‌تواند بگوید من اصلاح‌طلبم. باید شاگردی امام حسین را کرده باشد تا این واژه را به کار ببرد. امام حسین اصلاح‌طلب است آن هم اصطلاح‌طلبی با اعتقاد راسخ به اصول .

نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری افزود:  ما که می‌دانیم نیت شما تجدیدنظر در اصول است و بارها به شما هشدار دادیم که این کار خطر دارد. ما نیز برای اصلاح طلبی آمدیم اما با اعتقاد به اصول و حتی حاضریم در این راه جان خود را فدا کنیم.

او ادامه داد: اصلاحات وقتی مطرح می‌شود که مفسده‌ای رخ داده باشد که امروز متاسفانه مفسده رخ داده و این شایسته نظام ما نیست.

میرسیلم ادامه داد: فساد در کشور آهسته پیشرفت می‌کند. ابتدا فساد فردی بود، سپس گروهی و بعد شبکه‌ای شد و امروز نیز در کشور نهادینه شده است. مبارزه با این پدیده به مراتب مشکل‌تر از ۲۰ سال پیش است. برای شبکه‌ای که فسادهای ۲۰۰ میلیاردی انجام می‌دهد قطعا باید عناصری در سه قوه داشته باشد. چرا روسای سه قوه در ۴ سال گذشته علیرغم دستور اکید رهبری نتوانستند دست گلی نشان بدهند. علت آن این است که کار سخت شده و از هر جا می خواستند شروع کنند بادش به آن ها می‌خورد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی قوه مجریه آلوده فساد شد بقیه قوا نیز درگیر می شوند.

میرسلیم در خصوص هزینه‌های تبلیغاتی خود گفت: من سرمایه‌ای ندارم و نمی‌توانم هزینه‌های تبلیغات را بدهم تمام هزینه‌های من از سوی حزب و طرفداران آن تامین می‌شود ضمن آن که به تمام دفاتر استانی دستور اکید دادم که از ریخت‌وپاش‌ها و اسراف ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز