خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رییسی:

ورزش پهلوانی باید به اولویت دولت تبدیل شود/ اقتصاد ورزش ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۴۰

تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌وظیفه دولت است که با حمایت از ورزش‌های قهرمانی جامعه را با نشاط نگه دارد و ضمن ایجاد اقتصاد ورزش آن را جدی‌تر دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام  رییسی در پاسخ به این سوال  که برنامه شما در جهت افزایش رشد فرهنگ پهلوانی و نقش آن در ورزش قهرمانی چیست، گفت: ورزش پهلوانی و قهرمانی باید به یک اولویت برای دولت تبدیل شود.  ورزش امر بسیار ضروری است، کشور ما استعداد این را دارد که در ورزش‌های گوناگون مقام بالایی داشته باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی اظهار کرد: باید در بخش مدال‌آوری و برای جوانان در این عرصه سرمایه‌گذاری شود. بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین مثل برزیل چه می‌کنند؟ وظیفه دولت است که با حمایت از ورزش‌های قهرمانی جامعه را با نشاط نگه دارد و ضمن ایجاد اقتصاد ورزش آن را جدی‌تر دنبال کند.

حجت الاسلام ابراهیم رییسی در فرصت باقی‌مانده خود گفت: یکی از مظلومیت های جمهوری اسلامی این است که دولت ها بعد از پایان کارشان یک حالت اپوزیسیون می گیرند.  دولت باید درباره ۴ سال عملکرد به تمام جامعه پاسخگو باشد. در اینجا بحث از اصولگرا و اصلاح طلب نکنیم.  مردم بالاخره باید مسکن داشته باشند یا نه. دولت باید به قانون عمل کنند و اگر نتواند به قانون عمل کند، نباید به میدان بیاید. اولین وظیفه رییس‌جمهور عمل به قانون است و دولت باید بتواند یک میلیون شغل ایجاد کند چون قانون این را می‌گوید.

او افزود: برنامه من این است که ۱ میلون شغل ایجاد شود. این زندگی که محرومان جامعه، بیکاران و بی مسکن‌ها دارند، یک اراده جدی می‌خواهد که به میدان بیاید و به برنامه‌ها تحقق ببخشد. این اقدامی که کمیته امداد انجام داده و مستمری ها چند برابر شده کار خوبی بود، اما به جای چند ماه آخر دولت این کار  باید از اول دولت انجام می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز