خبرگزاری کار ایران

روحانی در پیامی به جشنواره‌ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی:

آینده ایران جز با تلاش جوانان خلاق، خطرپذیر و کارآفرین ساخته نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۲۶

رییس‌جمهوری بر عزم دولت بر تحقق برنامه‌های تدوین‌شده در بهبود توسعه فضای کارآفرینی و کسب و کار و رساندن کشور به قله‌های رفیع توسعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در اصفهان به این شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی، سرفراز به  تمدنی کهن، دوران نو و بی‌بدیلی را آغاز کرده است. از یک‌سو تلاش و مجاهدت ملت ایران در چهار دهه گذشته برای دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به ثمر نشسته و از سوی دیگر تلاشی پرنشاط در فضای آرامش و عقلانیت برای تحقق توسعه و دستیابی به قله‌های پیشرفت و عدالت آغاز شده است. در شرایطی که اکثر کشورهای منطقه از ناامنی ناشی از افراطی‌گری و دخالت‌های بیگانگان رنج می برند، ملت سربلند ایران در امنیتی مثال‌زدنی، در مسیر رشد اقتصادی پایدار، هر روز گامی نو برمی دارد.

 فرصت گردهم‌آیی کارآفرینان، فن‌آفرینان و نوآوران این سرزمین، همانان که ستون‌های سنگین توسعه بر دوش آنها نهاده شده است، در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، را مغتنم شمرده و مسرت و شادمانی خود و همکارانم در دولت را از جنبش جوانان این مرزوبوم در ایجاد شرکت‌های نوپا، نوآور و کارآفرین ابراز می‌نمایم. به تحقیق می‌توان ادعا کرد که حرکتی که جوانان این سرزمین در خلق ثروت از فرصت‌های جدید آغاز کرده‌اند، نویدبخش آینده‌ای روشن و درخشان برای این سرزمین است. هر چند که بدخواهان ایران کوشیده‌اند مانع این موج بزرگ خلاقیت، نوآوری و خطرپذیری کارآفرینانه شوند، دولت تدبیر و امید در همه سطوح و در همه بخش‌ها خود را حامی شرکت‌های نوپا و کارآفرینان جوان می‌داند و همه ابزارها و امکانات خود را برای موفقیت آنان به کار بسته است.

 بر این باورم که به‌جای بدبینی و سوء‌ظن به جوانان مبتکر، باید آغوش پرمهر نظام اسلامی را بر روی کارآفرینان و نوآوران کشور بگشاییم و دست همه کسانی که باعث رونق و بهبود کارآفرینی در کشور می‌شوند را بفشاریم و با قدرت از ایشان پشتیبانی کنیم. اکنون که جمعی از نخبگان حوزه کارآفرینی و فن‌آفرینی کشور در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی گردهم آمده‌اند، لازم می‌دانم ضمن اعلام حمایت دولت تدبیر و امید از فعالان حوزه کارآفرینی کشور، بر عزم این دولت بر تحقق برنامه‌های تدوین‌شده در بهبود توسعه فضای کارآفرینی و کسب و کار کشور و رساندن کشور به قله‌های رفیع توسعه تاکید کنم.

از راه دور، دست شما نوآوران و فن‌آفرینان ایران را می‌فشارم و آینده‌ای درخشان را به شما بشارت می‌دهم و از شما جهادگران عرصه نوآوری و توسعه علمی ایران اسلامی می‌خواهم که با صبر و بردباری انقلابی، تلاش جهادی  خود را در ایجاد و توسعه شرکت‌های نوآور با جدیت و بدون وقفه ادامه دهید. از همه مدیران کشور که به نحوی ماموریت آنها و سازمان متبوع‌شان مرتبط با حوزه کارآفرینی، علم و فناوری است می‌خواهم که در حل مشکلات پیش روی این جهادگران عرصه توسعه لحظه‌ای درنگ نکنند و از همه ظرفیت‌های قانونی که در برنامه ششم توسعه و قانون شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف و ایجاد شده است، استفاده کنند؛ چراکه آینده ایران اسلامی جز با تلاش جوانان خلاق، خطرپذیر و کارآفرین ساخته نخواهد شد.

 حسن روحانی

رییس جمهور اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز