خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات روحانی در ایلام در گفت‌وگو با ایلنا:

مجری خاطی برنامه ایلام در اختیار مراجع قضایی است/ مسائل کوچک را نباید به بحرانی برای کشور تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۹۱

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در ایلام تاکید کرد: با توجه به دغدغه‌های رهبر انقلاب در حفظ آرامش کشور ما از اصولگرایان می‌خواهیم تا به حفظ آرامش و امنیت در کشور کمک کنند. نیاز نیست که مسائل کوچک را به پیراهن عثمان تبدیل کرده و آن را به یک بحران برای کشور تبدیل کنیم.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حواشی ایجاد شده در یکی از نشست‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام گفت: در یکی از نشست‌های انتخاباتی جناب حجت‌الاسلام حسن روحانی که آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس نیز در آن حضور داشتند، یکی از مجریان این برنامه که از فرهنگیان نیز هستند شعری را قرائت کرد که به زعم ما گستاخانه بود.

او با بیان اینکه پس از قرائت این شعر، ما با آن فرد در همان نشست برخورد کردیم، اظهار داشت: ما این اتفاق را محکوم می‌کنیم و معتقد هستیم آقای روحانی فرزند انقلاب و حوزه و از شاگردان و یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

رئیس ستاد انتخابات روحانی ادامه داد:‌ آقای پزشکیان نیز در همان نشست با آن فرد برخورد کرد و به زعم ما این مساله پایان‌یافته است.

میرزایی با بیان اینکه مخالفان آقای روحانی می‌گویند که در آن نشست عکس امام و رهبری نبوده است، تصریح کرد: این اتهام نیز دروغ است و عکس‌های امام و حضرت آقا در آن نشست وجود داشته است و ما نمی‌دانیم چرا آن افراد دروغ می‌‌گویند.

او با یادآوری اینکه ما از فرد خاطی دفاع نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: فرد خاطی امروز خود را به صورت داوطلبانه به مراجع مربوطه رفته و نسبت به عمل خود ابراز ندامت کرده است. پرونده او در دست بررسی است و این افراد در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در ایلام با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری ابراز داشت: با توجه به دغدغه‌های رهبر انقلاب در حفظ آرامش کشور ما از اصولگرایان می‌خواهیم تا به حفظ آرامش و امنیت در کشور کمک کنند. نیاز نیست که مسائل کوچک را به پیراهن عثمان تبدیل کرده و آن را به یک بحران برای کشور تبدیل کنیم.

میرزایی افزود: کشور نیازمند آرامش و امنیت برای افزایش مشارکت است و نیازی به سروصدا و جنجال‌سازی نداریم اما من تعجب می‌کنم که جریانی بر خلاف ادعاهای ولایتمداری به دنبال چنین اقداماتی است و مساله کوچک را به بحران تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز