خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران:

حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۱۵

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران گفت: حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است. 

او ادامه داد: نیاز دادگستری به فعالیت‌های فرهنگی به خاطر شخصیت همکاران اداری و قضایی نیست؛ بلکه بیشتر به خاطر محیط و میدان کاری آن است و حفظ سلامت مجموعه قضایی در گرو توسعه فعالیت‌های هسته جهادی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری است. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه این دیدار ضمن تبریک کسب رتبه اول معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران در قوه قضاییه به کلیه دست‌اندرکاران تصریح کرد: ما در سال جدید نیز نباید این رتبه را ازدست بدهیم و باید کلیه تلاش‌های ما بر این باشد که علاوه بر کسب این جایگاه در سال آینده امتیازهای خود را همواره افزایش دهیم. 

حجت‌الاسلام فوادیان نیز در این دیدار با ارایه گزارش عملکرد این معاونت اظهار داشت: تعدادی از عناوین فعالیت‌ها به صورت ثابت و ابلاغی از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه بوده و مابقی آن به صورت پیشنهادی از سوی همکاران است که زیر نظر رئیس کل دادگستری استان تهران انجام گرفته است.

او در ادامه این گزارش افزود: در جلسه نیروهای فرهنگی و رابطین که در اردوی مشهد برگزار شد، شرح وظایف هر یک از آنها در این اردو توضیح داده شد و در سال جدید نیز دو برنامه برای رابطین فرهنگی درنظر گرفته شده که در برنامه اول طی هر هفته ۱۰ نفر از رابطین باید در جلسات عمومی این معاونت حضور داشته و نسبت به مسایل مطرح شده اظهارنظر کنند و در برنامه دوم به همراه مدیران در هر هفته از محاکم و دادسراها بازدید فرهنگی به عمل خواهد آمد. 

فوادیان خاطرنشان ساخت: تقسیمات کاری معاونت فرهنگی در چهار محور انجام شده و برای سال ۹۶ تحت عنوان مدیریت‌های دینی سازمانی، فرهنگ عمومی، دفتر حمایت از کودکان و خانواده بی‌سرپرست، روابط عمومی و برنامه‌ریزی است که شرح وظایف هرکدام از مدیریت ها به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز