خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌طبا در جمع خبرنگاران:

دخترم تقریبا بیکار است/ به نفع کسی کنار نمی‌کشم/ فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۱۶۹

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به نفع کسی در انتخابات کنار نمی‌کشد، گفت:‌ به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی‌طبا، پس از ضبط برنامه در ‌گفت‌وگویی گفت: در این برنامه درباره موضوعاتی مانند شرایط کشور، حفظ و تثبیت آن و به طور کلی اقداماتی که باید برای ارتقای شرایط موجود و همچنین وضع زندگی مردم و رسیدگی به حال محرومان و بالا بردن سطح درآمدها انجام شود صحبت کردم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اولین اقدام پس از انتخابات این است که ما به قوانین احترام بگذاریم و براساس قوانین موجود کار خودمان را شروع کنیم.

هاشمی طبا گفت: همچنین ایده‌ها و فکرهایی که داریم اگر در اختیار دولت باشد آن‌ها را انجام دهیم و اگر احتیاج به قانون، لایحه و یا مصوبات دیگر باشد آن‌ها را انجام دهیم که کارمان را براساس ایده‌های جدید پیش ببریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: بنده اولویت ایران را مطرح کردم و اولویت ایران این است که ما به حفظ و ارتقای ایران کمک کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در میان بستگانش افراد بیکار حضور دارند گفت: بله، دختر خود من آرشیتکت است اما تقریبا بیکار است.

هاشمی طبا در این خصوص که آیا به نفع یکی از نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود افزود: نظر من همین است و هستم. چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟ من با تصمیم شخصی پا به این عرصه گذاشتم و همان‌گونه که در ورزش فرار وجود ندارد همه باید در صحنه حضور داشته باشند.

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

هاشمی طبا گفت: بر حسب وظیفه آمده‌ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.

وی افزود: دوست داشتم نظرهای خود را ارائه کنم شاید مورد توجه دیگران و رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

هاشمی‌طبا گفت: تمام برنامه‌های تبلیغاتی من فقط از طریق سازمان صداوسیما خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز