خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان تهران:

وزارت کشور اختیار جایگزینی بازرسان انتخابات را بدهد/۲۰ درصد بازرسان، مدرک دکتری دارند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۸۸

دبیر هیات بازرسی استان تهران گفت: سال گذشته روز رای‌گیری تعداد بازرس غایب ما در تهران ۲۲۲ نفر یعنی ۳ و ۶ دهم درصد بود که این به دلیل عدم واگذاری اختیار از سوی وزارت کشور بود که ما توانایی جایگزینی را نداشتیم و می‌خواهیم که امسال این اختیار به ما داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیف دبیر هیات بازرسی استان تهران در جلسه بازرسان ستادانتخابات استان تهران که عصر امروز در محل استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما سال گذشته در استان تهران، ۶۱۳۱ بازرس داشتیم که به ازای هر صندوق یک بازرس داشتیم و امیدواریم این دوره هم مثل دوره سابق باشد.

او افزود: در حوزه بازرسی در دوره گذشته ۴۶ درصد خانم‌ها و ۵۴ درصد آقایان کمک کردند که ۱۵ درصد دیپلم، ۲۱ درصد لیسانس، ۳۰ درصد فوق لیسانس و ۳۴ درصد دارای دکتری بودند. این افراد ۲۹ هزار و ۵۰ ساعت آموزش گذراندند که  به صورت میانگین هر نفر ۵ ساعت آموزش دیده است.

سیف اضافه کرد: امسال نیز وضعیت تحصیلات بازرسان به این صورت است؛ ۲۴ درصد لیسانس، ۵۶ درصد ارشد و ۲۰ درصد دکتری هستند.

او گفت: سال گذشته روز رای‌گیری تعداد بازرس غایب ما در تهران ۲۲۲ نفر یعنی ۳ و ۶ دهم درصد بود که این به دلیل عدم واگذاری اختیار از سوی وزارت کشور بود که ما توانایی جایگزینی را نداشتیم و می‌خواهیم که امسال این اختیار به ما داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز