خبرگزاری کار ایران

رحیمی خطاب به بازرسان انتخابات؛

نباید از کارمندان شهرداری و عوامل شورای شهر برای بازرسی در انتخابات استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۷۵

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران گفت: نباید از کارمندان شهرداری و عوامل شورای شهر برای انتخابات و بازرسی استفاده شود؛ البته منع قانونی وجود ندارد اما احتیاط حکم می‌کند که وقتی منافعی در میان است، از تضاد منافع جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران در نشست اعضای هیات‌های بازرسی انتخابات استان تهران اظهار داشت: بازرسی در انتخابات باید جدی گرفته شود به طوری که یک کار شبه قضایی انجام می‌دهیم. ما باید از حق‌الناس و رای مردم مراقبت کنیم.

او با تاکید بر اینکه باید از شبهه‌ها پرهیز شود تا شائبه دخالت در انتخابات به وجود نیاید، گفت: از این طریق می‌توان از شکایت‌های نهایی پیشگیری کرد. همچنین نباید از کارمندان شهرداری و عوامل شورای شهر برای انتخابات و بازرسی استفاده شود؛ البته منع قانونی وجود ندارد اما احتیاط حکم می‌کند که وقتی منافع در میان است، از تضاد منافع جلوگیری شود.

رحیمی ادامه داد: محور اصلی برای ما در انتخابات پیش رو حفاظت از رای مردم، رضایت الهی و رضایت مردم است. نگاه ما نظارت موثر و مردم محور است. برای ما مشارکت حداکثری و تضمین سلامت انتخابات بسیار مهم است. تلاقی نظارت‌ها برای ما کارآمدی نظارت را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز