خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس با درخواست تفحص از مناطق آزاد مخالفت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۳۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد را بررسی کرده و در نهایت با این تقاضا مخالف کردند.

بر این اساس، پس از قرائت گزارش مربوط به این تقاضای تفحص، رای گیری در این رابطه در صحن علنی مجلس انجام شد که با ۸۵ رای موافق ۶۰ رای مخالفت و ۸ رای ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر، از تصویب بازماند و مجلس با تقاضای تفحص از عملکرد مناطق آزاد مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی با قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال گذشته، اعلام کرد: مناطق آزاد نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته و از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

او گفت: بررسی وضعیت واردات کالا در مناطق آزاد، وضعیت صادرات، جذب سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد، نحوه برگزاری و بهره برداری از اراضی و ایجاد اشتغال و تولید از محورهای متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز