خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی جمعه این هفته پخش می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۳۱

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از پخش اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در روز جمعه این هفته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به‌آخرین وضعیت پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه این هفته و به مدت سه ساعت برگزار و به صورت زنده پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه هنوز زمان پخش این مناظره‌ها قطعی نشده است، خاطر نشان کرد: تمامی مناظره‌های انتخاباتی از شبکه‌ یک و  یا خبر پخش خواهد شد.

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره‌های دو به دو بین کاندیداها برگزار نمی‌شود و در تمامی مناظره‌ها هر شش کاندیدای انتخابات با هم حضور خواهند داشت.

قاضی‌زاده هاشمی از برگزاری قرعه کشی به منظور پخش برنامه‌های ضبط شده کاندیدا خبر داد و گفت: قرار است امشب برای تصمیم‌گیری در خصوص اینکه برنامه‌های ضبط شده کاندیداهای از جمله مستندهای تبلیغاتی، مناظره نمایندگان نامزدها و برنامه هایی از این دست انتخابات به چه ترتیب پخش شود، با حضور نمایندگان هر یک از کاندیداها قرعه کشی انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز