خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد به ایلنا خبر داد:

رییسی بعدازظهر و قالیباف فردا صبح به فراکسیون نمایندگان ولایی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۸۵

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن تشریح جلسه صبح امروز این فراکسیون از حضور رییسی در جلسه بعدازظهر و همچنین حضور قالیباف در نشست فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی صبح امروز با حضور اعضای این فراکسیون و با محوریت موضوعات انتخاباتی برگزار شد.

او گفت: در این جلسه اعضای فراکسیون نقطه‌نظرات و ملاحظاتی در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مدنظر داشتند، مطرح کردند و در ادامه نیز گزارش‌هایی نیز ارائه شد و تبادل اخبار صورت گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری جلسه بعدازظهر این فراکسیون خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام رئیسی نیز در جلسه بعدازظهر فراکسیون که قرار است ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز برگزار شود، حضور خواهند داشت و برنامه‌های انتخاباتی خود را برای اعضای فراکسیون تشریح خواهند کرد.

نماینده اصولگرای رشت در مجلس دهم یادآور شد: همچنین قرار است آقای قالیباف نیز فردا صبح برای حضور در جلسه دیگر فراکسیون نمایندگان ولایی حاضر شود.

کوچکی‌نژاد در پایان تصریح کرد: قرار است پس از استعاع برنامه‌ها و دیدگاه‌های آقایان رئیسی و قالیباف در فراکسیون نمایندگان ولایی، درباره حمایت از کاندیدای اصلح تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز