خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی روحانی همکاری می‌کند / ارائه گزارش تابش درباره فعالیت کمیته‌های هفت‌گانه

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۱۲

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، از مصوبه امروز شورای مرکزی این فراکسیون به‌منظور همکاری با ستادهای انتخاباتی روحانی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای اعلام حمایت فراکسیون از آقای روحانی در انتخابات از هر استان یک یا دو نفر از نمایندگان عضو فراکسیون برای همکاری با ستادهای انتخاباتی ایشان انتخاب شوند تا بتوانند در راستای انسجام و همگرایی بیشتر، مشارکت حداکثری و جذب نیروهای جریان اصلاح‌طلبی به شکل منسجم عمل کنند.

او گفت: در جلسه امروز همچنین آقای تابش نایب رییس فراکسیون پیرو جلسات گذشته فراکسیون و ماموریت برخی اعضا برای تهیه گزارش درباره عملکرد کمیته‌های تخصصی هفت‌گانه، درباره فعالیت این کمیته‌ها گزارش داد و راهکارهایی را درخصوص چگونگی فعال‌تر شدن کمیته‌ها مطرح شد.

پارسایی در پایان تصریح کرد: بر این اساس قرار است، با طرح این پیشنهادات در هیات رییسه فراکسیون و تصویب در این هیات، تغییراتی در کمیته‌ها ایجاد شود که در راستای وظایف پیش‌بینی شده به تعهدات خود در مقابل مردم عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز