خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌پور:

جهانگیری ستادی تشکیل نمی‌دهد/اصولگرایان به داشته‌های خودشان اتکا کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۶۷

عضو حزب اتحاد ملت ایران تاکید کرد:‌ دلیل کاندیدا شدن جهانگیری این بود که شاید عده‌ای درصدد رد صلاحیت روحانی باشند، بنابراین ما در جریان اصلاحات به این نتیجه رسیدیم شخصی همسو با روحانی نامزد شود، آقای جهانگیری کار بزرگ‌منشانه‌ای انجام داد و احتمال دارد که کنارگیری کند .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد نعیمی‌پور در نشست خبری خود عنوان کرد: ما به خاطر منافع و همبستگی ملی وارد این کارزار شدیم و به دوستان گوشزد کردیم که رفتارهای انتخاباتی باید بر مبنای این دو اصل باشد.

او با تاکید بر اینکه رفتار ما باید از تهمت و تخریب به دور باشد و اگر کسی ادعایی داشت باید مدارک ارائه کند، گفت: در فضای انتخاباتی باید همبستگی ملی برای مسائل سیاسی کشور به وجود داشته باشد. به نامزدها گفته‌ایم که برنامه‌های خودشان را ارائه کنند و از رفتارهای ناشایست دوری کنند.

نعیمی‌پور خاطرنشان کرد: دلیل کاندیدا شدن جهانگیری این بود که شاید عده‌ای درصدد رد صلاحیت روحانی باشند، بنابراین ما در جریان اصلاحات به این نتیجه رسیدیم شخصی همسو با روحانی نامزد شود، آقای جهانگیری کار بزرگ‌منشانه‌ای انجام داد و احتمال دارد که کنارگیری کند .

او تاکید کرد: کاندیدا شدن جهانگیری اثری بر فرآیند دولت ندارد و به نظر نمی‌رسد جهانگیری ستادی تشکیل دهد.

نعیمی پور تاکید کرد:  ما با ستاد روحانی و شورای عالی سیاست‌گذاری با هماهنگی کامل در تعامل هستیم، اما ما از زمان دریافت پروانه مصلحت دانستیم که ستاد خود را داشته باشیم تا بتوانیم زنان و نخبگان را جذب کنیم و همچنین در صدد هستیم اقشار کم درآمد را جلب کنیم برای این که به روحانی رای بدهند.

رییس ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به اینکه انتخابات شوراها بسیار مهم است، تصریح کرد:  حزب اتحاد به این امر توجه دارد و تصمیم گرفت تصمیمات جدی را صورت دهد، از اواخر مرداد ماه فعالیت خودش را در این زمینه آغاز کرد، لیست شوراها نباید شرکت سهامی احزاب باشد.

او ادامه داد: افراد پاک‌دست و اصلاح‌طلب باید در لیست قرار بگیرند‌، از آنجایی که انتخابات ۹۶ با انتخابات ۱۴۰۰ گره خورده باید نهایت دقت برای بستن لیست رعایت شود. فراکسیون امید کارهای خوبی انجام داده و از جمله این اقدامات برگزیدن افراد برای نظارت بر انتخابات است که اعتقادی به نظارت استصوابی ندارند، بنابراین شاهد هستیم تمامی افراد تایید شده‌اند.

نعیمی‌پور تاکید کرد: سخنان رهبری در آغاز سال که پافشاری بر صیانت از حق و رای مردم بود نشان دهنده آن است که رای مردم خوانده خواهد شد. مدتی است جریان‌های تند رو سعی کردند سناریوهایی از جمله رد صلاحیت روحانی را مطرح کنند، به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند سناریوی خود را به کل حاکمیت نسبت دهند که باید گفت این عده حسابشان جداست، مردم بصیرت خودشان را نشان دادند.

او افزود: جریان اصول‌گرایی مسائلی مطرح کردند که مثلا رئیسی مورد عنایت است در حالیکه مشاهده می‌کنیم چنین نیست، اصولگرایان باید به داشته‌های خودشان اتکا کنند جمنا نشان‌دهنده این موضوع است. ما از رد صلاحیت هیچ کسی حمایت نمی‌کنیم مگر این که قانونی باشد، از ماجرای رد صلاحیت احمدی‌نژاد مطلع نیستیم از مراجع می‌خواهیم اگر موضوع قضایی و قانونی است، مطرح کنند.

نعیمی‌پور یادآور شد: موضوع احمدی‌نژاد موضوع اصلاح‌طلبان نیست، اصولگرایان باید توضیح دهند که سال‌ها از او حمایت می‌کردند آنها باید پاسخگو باشند. به اصولگرایان باید گفت خود کرده را تدبیر نیست. سال‌ها به اصلاح‌طلبان تهمت زدند و راهی زندانشان کردند، به دروغ گفتند که شما از رهبری و نظام اطاعت نمی‌کنید. ما سال‌ها با برنامه‌ریزی پیش رفتیم و از هدایت‌های رهبری استفاده کردیم و یا بهتر بگویم سوءاستفاده نکردیم.

او گفت: امروز مشخص است که چه کسانی سرگیجه گرفته‌اند و امپراطوری اقتصادی تشکیل داده‌اند. رهبری تاکید کردند حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند اما تندروها خلاف این فکر می‌کنند. باید حواسمان باشد که انقلاب خرج این افراد نشود.

نعیمی‌پور تاکید کرد: مواضع ما در قبال رفع حصر و زندان مشخص است و یقینا این را به نفع کشور نمی‌دانیم، یک عده از عزیزان ما که با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب بودند حالا در حصر باشند، ما تمام تلاش خودمان را برای رفع حصر خواهیم کرد، شاید اتفاقاتی در جریان برگزاری انتخابات بیفتد و این فضا را ایجاد  کند، اما همواره باید بر فرمایشات رهبری اصرار و پافشاری کرد.

او خاطرنشان کرد:‌ عده‌ای تندرو و فرصت‌طلب می خواستند که روحانی رد صلاحیت شود که این اتفاق نیفتاد، البته تاکنون هم بزرگان کشور تلاش خود را برای رفع حصر کرده‌اند. آقای خاتمی را ممنوع‌التصویر و صوت کردند اما مشاهده می‌کنیم روز به روز بر محبوبیت ایشان افزوده شد و با یک تکرار می‌کنم مردم به  پای صندوق‌های رای آمدند. به تندروها می‌گویم که درس بگیرید.

 

نعیمی‌پور تاکید کرد: از شهرداری گله‌مند هستیم فرصت تبلیغات آغاز شده اما هنوز در سطح شهر نمی‌بینیم که نزدیک به انتخابات می‌شویم ظاهرا به دنبال این هستند که بر خلاف فرمایشات رهبری حضور حداکثری مردم صورت نگیرد. ما به شهرداری اعلام کردیم که قصد ایجاد فضای انتخاباتی را داریم که گفتند فعلا لازم نیست خودمان اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز