خبرگزاری کار ایران

دادستان شیراز:

تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد رصد و با آن برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۵۲

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت:با تعامل و همکاری همه نیروها و مجموعه های ذی ربط و تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی درشیراز و در سطح استان فارس،امیدوار به برگزاری انتخاباتی پرشور و در کمال آرامش هستیم.

به گزرش ایلنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: به موجب قانون و بر اساس دستور دادستان کل کشور تمامی فعالیت های انتخاباتی زودهنگام و احتمالی در این زمینه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون مشکل خاصی در این زمینه نبوده است تاکید کرد:توصیه ما به همه کاندیداهای محترم و هوادران و طرفداران آنها این است که پیش از آغاز فعالیت های تبلیغات انتخاباتی از انجام تبلیعات در فضای مجازی و حقیقی پرهیز کنند.

دادستان شیراز همچنین با اشاره به فعالیت و همکاری مناسب همه مسئولان و دستگاه های اجرایی،انتظامی، امنیتی و قضایی  در اسفندماه سال گذشته و ایام نوروز گفت:بحمدلله با همکاری و تعامل مناسب ایجاد شده خدمت رسانی مناسبی به مسافران نوروزی انجام شد و با نظارت های انجام شده و فعالیت های صورت گرفته مشکل خاصی در کلان شهر شیراز پیش نیامد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز