خبرگزاری کار ایران

هاشمی در جمع خبرنگاران:

صدا و سیما گرایشی به گروه‌های سیاسی نداشته باشد/به توصیه آیت‌الله هاشمی وارد میدان انتخابات شدم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۰۶

هاشمی گفت: بنابر توصیه آیت الله هاشمی که فرمود بیش از یک نفر باید در میدان انتخابات باشد برای ثبت‌نام آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا محمد هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: به طور مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه ضعفی در دولت دیده‌اید که برای ثبت نام به وزارت کشور آمده‌اید، عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی توصیه کردند که ضرورت دارد بیش از یک نفر در صحنه انتخابات وجود داشته باشد من بر این اساس وارد میدان شدم.

او افزود: ضرورت‌هایی دیدم که تصمیم به حضور گرفتم.

هاشمی درباره برنامه‌های دولتش در صورت پیروزی در انتخابات اظهار کرد: اولویت‌ها را قانون تعیین کرده است خوشبختانه برنامه ششم که اخیرا به تصویب رسیده اولویت‌های کشور را تعیین کرده و بر اساس آن کشور ما  اداره می‌شود من هم  بر اساس همان اولویت در قانون عمل می‌کنم.

هاشمی در پاسخ به ایلنا مبنی بر این که شما اخیرا انتقاداتی درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش انتخابات داشتید نظراتان درباره رویکرد تخریبی دولت توسط رسانه ملی چیست گفت: من مکررا راجع به این موضوع صحبت کردم از  صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی انتظار می‌رود ملی عمل کند و گرایشی به چپ و راست و گرایش‌های سیاسی نداشته باشد.

او در ادامه با اشاره به حضور خودش در سازمان صدا و سیما عنوان کرد: زمانی که من مسئولیت‌های صدا و سیما را داشتنم اوایل پیروزی انقلاب بود و گروه‌های متعدد سیاسی حضور داشتند و احزابی از آنها هم در صدا و سیما حضور داشتند من از امام سوال کردم امام گفت اینکه کسی اندیشه سیاسی داشته باشد مانعی ندارد اما اگر بخواهد در صدا و سیما اعمال کند درست نیست.

هاشمی یادآورد شد: باید جلوی این کار را گرفت و انتظار از صدا و سیما این است که درست عمل کند،‌ نباید کارکنان صدا و سیما گرایش فکری خاصی داشته باشند و وقتی امانت‌دار نظام و ملت هستند باید اندیشه خود را زیر پا گذاشته و بر اساس  منافع ملی عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز