خبرگزاری کار ایران

پورعلی مطلق خبر داد؛

روز اول با ثبت‌نام ۱۲۶ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۹۸

دبیر هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهور اعلام کرد: در ثبت‌نام‌های امروز ۱۲۶ نفر نام‌نویسی کردند که از این میان ۶ نفر زن بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی پورعلی مطلق دبیر هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهور اعلام کرد:   امروز بر اساس فرآیند انتخابات ریاست جمهوری دو وظیفه مهم داشتیم؛ اول تشکیل هیات‌های اجرایی بر اساس قانون انتخابات در ۱۲۹ شهرستان. فرمانداران ما موظف بودند  ۶۳۷ حوزه انتخابیه  تشکیل دهند.

او افزود:  ثبت‌نام داوطلبان را به مدت پنج روز و تا ۲۶ فروردین داریم و تشکیل هیات های اجرایی تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت. فرمانداران ما برای تشکیل هیات‌های اجرایی کار را شروع کردند.

دبیر هیات اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در ثبت‌نام‌های امروز ۱۲۶ نفر نام‌نویسی کردند که از این میان ۶ نفر زن بودند تعداد داوطلبان مرد ۱۲۰ نفر، جوان‌ترین نامزد ۱۸ ساله و مسن‌ترین نامزد ۷۹ ساله، ۱۸ نفر هم ایثارگر بودند و در زمینه تحصیلات بیشترین میزان ثبت‌نامی‌ها فوق لیسانش بود با ۳۵ نفر، ۷ نفر با تحصیلات حوزوی، ۱۲ نفر با مدرک دکتری، ۲۹ نفر با مدرک لیسانس ۸ زیر دیپلم میانگین سنی ۴۶ تا ۵۰ ساله هم ۲۰ نفر بودند این روند تا ۲۶ فروردین  از ۸ صبح تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

پورعلی مطلق در پایان گفت:‌ خواهشم این است  با توجه به اینکه فرصت خیلی نیست داوطلبان زودتر برای ثبت نام بیایند و نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز