خبرگزاری کار ایران

نامه محسن رضایی به نامزدهای جمنا

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۸۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به نامزدهای جمنا توصیه کرد تا انجا که می‌توانند از هنگام ثبت نام تا مراحل بعدی انتخابات، با مشورت و هم افزایی یکدیگر به نفع نامزد مقبول‌تر، از ادامه رقابت منصرف شوند وبا تعدادی کمتر و نیرویی منسجم‌تر به مرحله نهایی گام بگذارند.

به گزارش ایلنا، پیام محسن رضایی به نامزدهای جبهه انقلاب به این شرح است:

نامزدهای محترم جبهه انقلاب اسلامی               

 با سلام و تحیت

در آستانه ورود شما عزیزان به ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان برادری از خیل عظیم انقلابیون ایران اسلامی و سرباز ملت ورهبر معظم انقلاب لازم می‌دانم نکاتی چند را معروض دارم:

١- در انتخابات پیش رو باید ثابت کرد که امروز، روز بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت بدون منت به مردم است. بنابراین تلاش کنید در گفتار، رفتار و رقابت به این ارزش‌ها پایبند بمانید و آنها را بیش از پیش تقویت کنید. همچنین سیاست های کلی انتخابات را به دقت رعایت کنید.

٢-کشور بدون کارآمدی جمعی وانقلابی، از دایره تنگ مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان و رقبا بیرون نخواهد آمد، بنابراین نه تنها به رقابت با یکدیگر نپردازید، بلکه نشان دهید هرکدام از شما که رای بیاورد، همه نیروهای انقلاب را برای خدمت به مردم فرا خواهد خواند وخرمشهرهایی دیگر را از محاصره فقر و ناکارآمدی آزاد خواهد کرد.

٣-تا انجا که می‌توانید از هنگام  ثبت نام تا مراحل بعدی انتخابات، با مشورت و هم افزایی یکدیگر به نفع نامزد مقبول‌تر، از ادامه رقابت منصرف شوید وبا تعدادی کمتر و نیرویی منسجم‌تر به مرحله نهایی گام بگذارید.

٤-رجای واثق دارم که به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، در این دوره از انتخابات، وحدت وبرادری نیروهای انقلاب در اوج نمایش داده خواهد شد و ثابت خواهد گردید که هرچه موج تخریب ها علیه ما بیشتر باشد، مصمم تر به پیش خواهیم رفت؛ در عین حال که هیچ چشمداشتی به قدرت فردی نداشته و قدرت جمعی و ملی را نیز برای خدمت  تؤام با اخلاص به مردم و گسترش و تعمیق عزت ، استقلال، عدالت و پیشرفت ایران اسلامی می خواهیم.

این جانب صادقانه وبی منت در چار چوب قوانین کشور درخدمت شما خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز