خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

آمریکا باید پاسخ تجاوز خود را به خاک سوریه بدهد/ چتر حمایتی ایالات متحده بر سر داعش گسترده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۱۷

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حملات موشکی آمریکا به خاک سوریه یک تجاور آشکار که این کشور باید پاسخ دهد که چرا به جای مبارزه با تروریسم فضا را با این حملات برای آن ها باز می کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با محکوم کردن حملات موشکی آمریکا به خاک سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران این اقدام را تجاوز آشکار به خاک سوریه تلقی و محکوم می‌کند. ایالات متحده باید پاسخگو این اقدام متجاوزگرانه خودش باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: سوریه یک کشور مستقل است، آمریکا به خاک این کشور تجاوز کرده است و باید محکوم شود، جامعه جهانی نباید در مقابل چنین فاجعه‌ای سکوت کند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تاکید کرد: حملات موشکی که ساعاتی قبل رخ داده است به جایی این‌که فضا را برای گروهای تکفیری و داعش نا امن کند  متاسفانه زمینه فعالیت گسترده‌تر آنان را فراهم می‌کند.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر این‎‌که پیامد حملات ایالات متحده در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه چه می‌تواند باشد گفت: متاسفانه شاهد هستیم آمریکا به جایی این که برای مبارزه با گروهای تروریستی مانند داعش وارد صحنه شود در پی کمک به آن‌ها از طرق مختلف است، ایالات متحده با این حملات چتر حملاتی خود را بر این گروها گسترده است.

او افزود: با این حملات می‌توان نتیجه گرفت که آمریکا دروغ می‌گوید که در پی مبارزه با تروریسم است و با جامعه جهانی صادق نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره ادعای آمریکا که گفته است قبل از آغاز این حملات به روسیه خبر داده است عنوان کرد: ادعای آمریکا مبنی بر خبر دادن حملات خود روسیه دروغ است که البته خود روسیه و مقامات آن باید پاسخ دهند اما رفتار ایالات متحده نشان داده است که در این موارد راست نمی‌گوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز