خبرگزاری کار ایران

در نشست انتخاباتی میرسلیم مطرح شد؛

دلیل موتلفه برای معرفی نامزد در انتخابات ریاست جمهوری/ حزب زیاد پول ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۰۹

نخستین گردهمایی اعضا و هواداران جمعیت موتلفه اسلامی در سال ۹۶ با موضوع حمایت از کاتدیداتوری مصطفی میرسلیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، این گردهمایی با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه می آید:

*نخستین سخنران این گردهمایی محمد نبی حبیبی دبیرکل موتلفه بود. او در سخنرانی‌اش با بیان اینکه نامزدی میرسلیم جای دیگران را تنگ نمی‌کند گفت که حزب موتلفه از ۱۵ سال گذشته در حال تهیه برنامه مدیریت کشور بوده و در همین مدت یک بانک مدیریتی هم برای کارگزاران برنامه‌ها تهیه کرده است.

* پس از حبیبی، احمد غفوری فرد به سخنرانی پرداخت. او با ذکر خاطراتش با میرسلیم گفت که نامزد موتلفه نخستین کسی بود که در سال ۵۷ مساله مترو را مطرح کرده و سپس آیت الله هاشمی آن را ادامه داده است.

* پس از غفوری فرد یکی از خانم‌هایی که از شاگردان میرسلیم در فدراسیون غواصی و پاراگلایدر بود، سخنرانی کرد و با ذکر خاطرات آشنایی اش با میرسلیم گفت که زن مسلمان می‌تواند در خمه جا موفق باشد.

* این خانم در سخنرانی خود فیلم‌هایی از غواصی خود نمایش داد و گفت که در هنگام بردن پرچم به زیر آب ماهی‌ها هم حالتی عرفانی داشته‌اند.

* در ادامه یکی از مدیران ایران خودرو و دو دانشجو به نحوه مدیریتی و استادی میرسلیم پرداختند.

* پس از سخنرانی این افراد کلیپی به نمایش در آمد که میرسلیم مشغول به کوهنوردی بود.

* پس از نمایش کلیپ میرسلیم، اسدالله بادامچیان گفت که حزب موتلفه معرفی نامزد حزبی را تکلیف شرعی دانست و گفت که در دولت رجایی‌ها و بهشتی‌ها و باهنرها خلافکار نیست.

* او تاکید کرد که ناتوانی افراد در حل مسایل مانند کاهش آلودگی هوا موجب شده است تا موتلفه ناچار شود که نامزد حزبی معرفی کند.

* بادامچیان گفت که باید همه پر کار کنند و به مردم آگاهی بدهند تا میرسلیم و حزب موتلفه را تبلیغ کنند.

* این فعال اصولگرا گفت که موتلفه زیاد پول ندارد و زیاد هم خرج نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز