خبرگزاری کار ایران

حبیبی در گردهمایی حزب موتلفه:

امتیاز میرسلیم از دیگر نامزدهای اصولگرا بیشتر است/ کاندیدای موتلفه جای کسی را تنگ نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۸۴

دبیرکل حزب موتلفه عنوان کرد: معتقدیم میرسلیم با پشتوانه با یک حزب ۵۰ ساله از دیگر نامزدها امتیاز بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدنبی حبیبی در گردهمایی اعضا و هواداران جمعیت موتلفه اسلامی با تبریک فرارسیدن سال نو گفت: پس از پیروزی انقلاب همانطور که رهبری در سخنرانی اخیرشان گفتند شاهد دگرگونی شگفت‌انگیز در همه امور مرتبط با اداره کشور بودیم و کاملا با حرف آقای احمدی‌نژاد مخالفیم که گویا قبل از ایشان کاری نشده است.

او افزود: همین اشتباه را آقای رییس‌جمهور بیان کردند که بنیه‌های کشور تخریب شده این مضر است و کسی حق ندارد به گونه‌ای حرف بزند که گویی اتفاقی در کشور رخ نداده است. معتقدیم خدمات نظام به مردم و کشور قابل مقایسه با مقاطع قبلی نیست ولی آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ ضمن آنکه نباید نمک‌نشناسی کرد ولی فاصله ما با نقطه مطلوب فراوان است. برخی وعده‌های انقلاب برای تحقق، نیاز به فرصت بیشتری دارد و همچنین دولت‌ها هم نقاط مثبت و هم منفی داشته‌اند. اینکه هر کس نقاط منفی را بد جلوه بدهد اشتباه می‌دانیم. باید حامی و پشتیبان اصولی دستگاه‌های مختلف نظام باشیم جاهایی که اقدامات مثبت شده بیان کنیم و نقاط اشتباه را هم بیان کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه عنوان کرد: وضع کنونی بخصوص در دولت کنونی وضع مطلوبی نیست و باید دید وعده‌ها چقدر محقق شده است؟ اول گفتند در صد روز همه مشکلات کشور حل می‌شود ولی چقدر رخ داده است. آیا تورم مهار شده؟ صورت مساله حل شده است. با عدم انجام هیچ‌کاری تورم هم ایجاد نمی‌شود. اگر امور با تدابیر بیشتری انجام می‌شد شاهد وضعیت مطلوب‌تری بودیم.

او گفت: در سیاست خارجی شاهدیم که گویا حل مشکلات با کنار آمدن با امریکا میسور نیست. کنار آمدن با امریکا یعنی کنار رفتن از انقلاب. خود امریکا به ما اعلام دشمنی و جنگ کرده و نه اعلام مخالفت معمولی. عده‌ای فکر می کنند با دیپلماسی خنده‌رویی مشکلات حل می‌شود. برخی مسئولان این دولت طوری حرف می‌زنند که حل مشکلات بدون کنار امدن با امریکا حل نمی‌شود در حالی که بشدت این مساله را رد می‌کنیم آنها با پایه‌های انقلاب مخالفند و در مبانی‌شان با ما مخالفند. چگونه می‌توان تحمل کرد که گویا هیچ دشمنی میان طرفین نیست.

حبیبی ادامه داد: امریکایی‌ها هر کاری علیه ما کرده‌اند ولی مقاومت مردم پشت سر رهبری توطئه‌های آنها را خنثی کرده است. معتقدیم یک نیروی انقلابی و متدین و تیم کارشناس و برنامه کارساز چاره کار است. موتلفه بر دو مطلب کار کرده اول اداره کشور یعنی برنامه برای کشور و دوم کادرسازی. از قبل نیروهای انقلابی را شناسایی و بانک اطلاعاتی تهیه کرده‌ایم و در اکثر نقاط کشور نیروهای کارآمد و متدین را شناسایی کردیم.

او با بیان اینکه در انتخابات رقابت لفظی است و نه رقابت برنامه، گفت: در حالی که موتلفه برای اداره کشور برنامه دارد. از اول امسال تصمیم گرفتیم حزب با تمام ظرفیت‌هایش وارد میدان انتخابات شود. بسیاری از کسانی که نامزد می‌شوند پس از پیروزی از خودشان می‌پرسند چه بکنیم و با چه کسانی کار کنیم. تفاوت موتلفه در این دو مساله است.

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: از اوایل سال گذشته و با تصویب شورای مرکزی مقرر کردیم که نامزد داریم و آن آقای میرسلیم است. شهادت می‌دهم میرسلیم شخصیت متدین و انقلابی است. تبعیت ایشان از رهبری و امام تبعیتی دینی است و نه تبعیت معمولی. میرسلیم دو مدرک مهندسی در رشته‌های فنی از فرانسه دارد و ۲۵ تالیف دارد. ایشان عضو مجمع هستند و نهاد ریاست جمهوری را در زمان رهبری به شایستگی اداره کردند. ایشان برای اداره کشور ذهنیتی عالی دارند.

او افزود: معتقدم با پشتوانه با یک حزب ۵۰ ساله از دیگر نامزدها امتیاز بیشتری دارند. حزب با تصمیم کارشناسی شده درازمدت تصمیم گرفته وارد میدان انتخابات شود. آمدن ما جای هیچ‌کس را هم کم نمی‌کنم. عده‌ای ممکن است نگران باشند که ائتلاف اصول‌گرایان چه می‌شود؟ در موتلفه اثبات کرده‌ایم در موضوع ائتلاف همراه بوده‌ایم بنابرین آمدن یک نامزد حزبی جای کسی را تنگ نمی‌کند. بعنوان یک حزب توقع داریم نامزد حزبی و برنامه ارائه بدهیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: اولا این سوال مطرح است که نامزد ما در بررسی‌های نهایی امتیازاتش از دیگران بیشتر نباشد. امتیازات نامزد ما از دیگران تفوق دارد. موتلفه از ۱۵ سال قبل برای ادره کشور کار کرده است. الان ما با این ظرفیت عظیم ۵۰ ساله و این امتیازت میرسلیم وارد میدان شده و اعلام آمادگی کرده‌ایم.

او گفت: موتلفه احساس مسئولیت کرده که برای حل مشکلات مردم وارد میدان شود. در موتلفه دل کسی لک نزده که چرا رییس‌جمهور یا وزیر نیست. اینک که این توانمندی را در خود مشاهده می‌کنیم که بازوی رهبری باشیم اعلام آمادگی کردیم. برخی روسای جمهوری مواضع‌شان با سیاست‌های رهبری زاویه دارد. نامزد موتلفه این زاویه‌ها را نخواهد داشت. وظیفه تک تک ما این است که با تبلیغ حزب موتلفه به عنوان حزب برنامه‌دار و نامزد دار وارد عرصه شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز