خبرگزاری کار ایران

کمالی در گفت‌وگو با ایلنا:

ایجاد اختلاف بین اصلاح‌طلبان راهبرد رقباست/ تلاش وحدت‌شکنان را بی‌اثر کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۸۶

رییس کارگروه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شورای عالی گفت: کسانی که از ابزار تخریب در رقابت‌های انتخاباتی بهره می‌برند، حتی درصورت پیروزی منشا خیر در جامعه نخواهند بود، لذا باید از همراهی با آنان اجتناب کرد.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین اصلاح‌طلبان و ممانعت از یکپارچگی آنان راهبردی کم‌هزینه برای محافظه‌کاران و رقبا در رقابت‌های انتخاباتی آتی است.

او افزود: باید هوشیارانه تلاش وحدت‌شکنان را بلااثر کرد. اقدامات رقبا و عوامل شناخته شده آنان در فضای مجازی از دید رصدکنندگان انتخابات پیش‌رو پنهان نیست.

کمالی یادآور شد: با وحدت و همدلی می‌توان در جهت همسویی همه اصلاح‌طلبان گام برداشت.

رییس کارگروه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شورای عالی گفت: کینه‌توزی و بدخواهی برای دیگران و تخریب شخصیت رقبا و مخالفان، شایسته نیست. ما به حقوق اقلیت و مخالف خود احترام گذاشته و به این موضوع پایبند خواهیم ماند.

کمالی افزود: ما به برگزاری یک انتخابات رقابتی در فضای دوستانه و مسالمت‌آمیز دل بسته‌ایم. بدون تردید کسانی که از ابزار تخریب در رقابت‌های انتخاباتی بهره می‌برند، حتی درصورت پیروزی منشا خیر در جامعه نخواهند بود، لذا باید از همراهی با آنان اجتناب کرد. اخلاق حسنه و نیکو حلقه گمشده‌ای است که باید همه ما در هر جایگاهی به آن اهتمام بورزیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز