خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه شورای اداری استان هرمزگان با حضور معاون‌ رئیس‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۹۲

جلسه شورای اداری استان‌هرمزگان با حضور نماینده مردم‌شرق هرمزگان، معاون‌حقوقی رئیس‌جمهور و استاندار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان جاسک، سیریک و بشاگرد (شرق هرمزگان )در مجلس و معاون حقوقی ریاست‌جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری و آقای جادری استاندار هرمزگان معاونان و مدیران ارشد در هفته اول کاری در بندرعباس تشکیل شد.

مسائل مختلفی از استان مورد بحث وبررسی قرار گرفت ازجمله موضوع اشتغال جذب سرمایه گذاری داخلی وخارجی و ایجاد تولید بویژه در منطقه مکران و مناطق آزاد استان با توجه به ظرفیت وپتانسیل موجود در این جلسه است.

ذوالقدر با بیان اینکه اقدامات خوب و موثر دولت تدبیر و امید را نباید نادیده گرفت، اضافه کرد:از کارهای مهمی که در این دولت و در شرق استان هرمزگان انجام شد، زمین زدن کلنگ نیروگاه سیریک توسط وزیر نیرو کشور روسیه بود که قول جذب سه هزار نفر نیروی کار در این نیروگاه داده شده است.

ذوالقدر ادامه داد: از کارهای مهم دیگر این دولت طرح پالایشگاه کوه مبارک است که امیدواریم هدیه و عیدی "انصاری" به مردم استان هرمزگان زمین زدن کلنگ این پالایشگاه باشد.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد (شرق هرمزگان ) در مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به نامگذاری سال١٣٩٦ توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال" شاهد آن باشیم که در سایه ثبات و آرامش و با همت دولت و مجلس و همه دست‌اندرکاران نظام با ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دیگر از بیکاری جوانان رنج نبریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز