خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از ۱۵ درصد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد بیکار هستند/ نامزدی چهار طلبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان

کد خبر : ۴۷۲۸۴۴

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین مشخصات ثبت شده از نامزدهای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, اظهارداشت: از مجموع چهار هزار و ۶۳۲ نفر ۷۱۰ نفر بیش از ۱۵ درصد نامزدهای این انتخابات فاقد شغل بوده و بیکار هستند.

" فتاح محمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: از مجموع نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و ۹۲۲ نفر دارای شغل هستند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۳۵ از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد سواد خواندن و نوشتن یعنی زیر دیپلمی هستند, یادآور شد: از مجموع نامزدهای انتخاباتی در این استان ۷۱۳ نفر دارای مدرک دیپلم و ۳۴۳ نفر دارای مدرک کاردانی هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع چهار هزار و ۶۳۲ نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, ۹۷۵ نفر لیسانس , ۲۶۴ نفر فوق لیسانس و چهار نفر دکترا هستند.

محمدی از نام‌نویسی چهار طلبه برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد.

وی گفت: نامزدهای این انتخابات, سه هزار و ۵۸۰ نفر متاهل و یک هزار و ۵۲ نفر مجرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا این استان در سال گذشته حدود چهار هزار و ۲۰۰ نفر بودند که بیش از ۲۰۰ نفر در انتخابات امسال شاهد افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی بوده ایم.

محمدی تاکید کرد که شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز