خبرگزاری کار ایران

حافظی:

نمایندگان شورای شهر حاضر به دفاع از مافیای قدرت و ثروت در پشت سنگرهای نظام نشوند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۵۵

عضو کنونی شورای شهر در بیانیه‌ای درباره علت عدم نام‌نویسی خود در انتخابات شورا توضیحاتی ارائه کرد و از اعضای کنونی و آتی شورا خواست که حاضر نشوند پشت سنگرهای نظام از مافیای قدرت و ثروت دفاع کنند

به گزارش ایلنا، متن بیانیه رحمت‌الله حافظی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده به این شرح است:

شهروندان محترم تهرانی

با سلام و درود بر شما

صلاح کار کجا و من خراب کجا/ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس/کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

حجمی از محبت و لطف شما که در روزهای اخیر شامل حال اینجانب شد فرای حقی بود که بر گردنم گذاشته و موظف به اجرای آن بودم، لذا صمیمانه از تک تک شما سپاسگزارم.

آنچه در این چهار سال سعی بر انجام آن داشتم، مجموعه تعهداتی بود که به عنوان نماینده تمامی شما شهروندان بر دوش داشتم و تا آخرین روز کاری خود را موظف به ادامه همین مسیر می دانم. با توجه به شرایط خاصی که در ماه‌های اخیر بر شورای شهر حاکم بود و کمابیش در جریان آن قرار داشتید، ادامه این مسیر حداقل با وضعیت خاص خانوادگی کنونی اینجانب، میسر نبود.

در این مدت سعی بر آن داشتم تا افکار عمومی، فرای جناح و رنگ بندی های سیاسی، به موضوع فساد در ساختارهایی که با بودجه عمومی اداره می شوند حساس شود که با آنچه این روزها می بینم این امیدواری در بنده ایجاد شده که حتی در شورای شهر بدون حافظی هم، دیگر چشم بستن بر فساد در برابر وجدان‌های بیدار مردمی امکان پذیر نباشد.

تا آخرین روزی که حق شما بر گردن اینجانب است سعی می کنم با همین رویکرد از منافع و حقوق  شما دفاع کنم و پس از آن نیز امیدوارم منتخبانی که برای شورای شهر انتخاب می کنید همین مسیر را با عزمی راسخ تر از بنده و با شرایطی بهتر و با حمایت شما ادامه دهند تا بیت المال دیگر محل تاراج قرار نگیرد.

تنها خواسته‌ام از تمام همکاران خود در شورای شهر کنونی و شورای آتی این است که هیچ منفعت حزبی و جناحی را به حق مردم ترجیح ندهند و حاضر نشوند پشت سنگرهای نظام از مافیای قدرت و ثروت دفاع کنند.

سلامت همگان را از خداوند منان مسئلت دارم.

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست

قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا

هشتم فروردین ۹۶، رحمت اله حافظی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز