خبرگزاری کار ایران

حاشیه نگاری ایلنا از روز آخر ثبت‌نام دواطلبان انتخابات شورای شهر تهران؛

رفع احساس تکلیف برخی نامزدها به خاطر طولانی شدن ثبت نام/ تلاش الله‌کرم برای استفاده از برند یاشار سلطانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۷۸

آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران نسبت به روزهای گذشته بسیار شلوغ بود بگونه ای که به دلیل ازدحام و استقبال مردم، وزارت کشور اعلام کرد که فرماندار‌ها تا ١٢ شب در صورت وجود داوطلب ثبت نام را انجام دهند.

رفع احساس تکلیف به خاطر طولانی شدن ثبت نام

در روزهای گذشته برخی از داوطلبان به محض شنیدن هزینه ٥٠ هزار تومانی برای اخذ گواهی عدم سوءپیشینه عطای خدمت به مردم در شورای شهر را به لقایش می بخشیدند و می رفتند اما در روز آخر علاوه بر این مورد، طولانی شدن زمان ثبت نام سبب شد که بسیاری از پرونده‌ها نیمه کاره رها شوند. برخی داوطلبان بعد از چند ساعت انتظار ناگهان احساس تکلیف خود را فراموش کرده و پرونده‌های خود را نیمه تمام رها کردند.

ثبت‌نام۳ برادر با اولویت ساخت پارک  برای مادران

این روزها فرمانداری عرصه حضور همه اقشار شده به طوریکه عصر امروز ٣ برادر همزمان ثبت نام کردند و مهمترین برنامه خود را احداث مکان های تغریحی برای مادران اعلام کردند

هیچکی نمی خواد تبلیغ کنه

در این ٦ روز ثبت نام دو نفر از ساعات ابتدایی صبح تا پایان وقت جلوی فرمانداری ایستاده و کارت‌های ویزیت برای امور تبلیغات پخش می‌کردند. این دو نفر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشتند که کمتر از ٢٠ نفر از افرادی که کارت گرفتند تماس گرفتند و بسیاری از داوطلبان از قبول کارت ویزیت خودداری و اعلام می‌کردند که ما قصد تبلیغات نداریم.

فروش کتاب موفقیت در انتخابات به داوطلبان

علاوه بر پخش کارت ویزیت، یک دستفروش در اقدامی خلاقانه کتاب هایی با عنوان "موفقیت در انتخابات" را به فروش برساند.

به گفته این دستفروش وقتی تا این حد از انتخاباتی استقبال می شود، می‌توان به عنوان بازاری بکر به ثبت نام کنندگان نگاه کرد.

در این کتاب راهکارهای موفقیت و جبران شکست در انتخابات ها توضیح داده شده و همچنین تمرین هایی نیز برای خوانندگان یا به بیان صحیح تر نامزدهای انتخاباتی طراحی شده است.

هلالی هم آمد

امروز در هنگام حضور وزیر کشور فرمانداری تهران شاهد بیشترین تعداد عکاس و خبرنگار بود اما این رکورد زمان حضور عبدالرضا هلالی مداح معروف تهران شکسته شد. این مداح معروف با اسنپ به محل ثبت نام آمد و فرم گرفت به طوریکه همه خبرنگاران اطمینان حاصل کردند که او قصد کاندیداتوری دارد اما به ناگاه او  اعلام کرد که برای همراهی دوست خود آمده و قصد ورود به عرصه رقابت ندارد

الله کرم دوباره خبرساز شد

امروز رویارویی حسین الله کرم با یاشار سلطانی افشای کننده واگذاری املاک از سوی شهرداری نیز جالب بود. در هنگام ثبت نام شورای شهر الله کرم با یاشار سلطانی به خوش و بش پرداخت. او در این گفتگوی کوتاه به سلطانی گفت: الان تو برند هستی و من آمدم کنار تو تا منم معروف شوم. امیدوارم به شورا راه پیدا کنی چون فساد ستیز هستی و کشور به اینچنین جوانانی که با فساد مبارزه می کنند نیاز دارد.

از سوی دیگر امروز دو نشست خبری الله کرم و سعید الله بداشتی با حاشیه‌هایی همراه بود. در نشست الله‌بداشتی رییس جوانان ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، خبرنگار یکی از خبرگزاری های اصولگرا با اشاره به بازداشت او در جریان انتخابات ریاست جمهوری از او پرسید که آیا تائید صلاحیت خواهد شد که الله بداشتی گفت هیچ حکمی بر علیه من صادر نشد و حتی بازجو وزارت اطلاعات دولت احمدی نژاد از من عذر خواهی کرد اما خبرنگار از وی خواست که تکلیف خود را با درگیری های ۸۸ مشخص کند و از آن اعلام برائت کند که الله بداشتی جواب داد که شما تفتیش عقاید می کنید. وقتی دادگاه حکم به برائت من در جریان حوادث ۸۸ داده شما باز هم دنبال حاشیه سازی هستید. همین جریانات سبب بگو مگوی  این دو در کنفرانس خبری شد.

امروز نیز همچون روزهای گذشته برخی از وابستگان نسبی و سببی برخی مسئولان و چهره‌های سیاسی در انتخابات نام‌نویسی کردند که می‌توان به نوه‌ آیت‌الله منتظری و همسر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اشاره کرد.

درحالی که بنابر اعلام قبلی و مکرر مسئولان فرمانداری، درب محل ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۲ بسته شده که ثبت نام صرفا از داوطلبانی که پیش از موعد مقرر وارد ستاد میشوند، انجام گیرد، برخی داوطلبان حدود ساعت ۲۳ با مراجعه به محل ثبت نام انتخابات، خواستار ورود به ستاد شدند که البته این مسئله محقق نشد.

 

مسئولان ستاد انتخابات با تاکید بر لزوم اجرای قانون مانع از ورود این چند نامزد به داخل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز