خبرگزاری کار ایران

سعید الله‌بداشتی:

سلاح صداقت به داد شهردار تهران برسد/ با بحران تربیت مدیران جوان مواجه‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۲۵

رییس ستاد جوانان حسن روحانی با ابراز امیدواری از اینکه سلاح صداقت به داد شهردار تهران برسد و مشکلات را حل کند، گفت: همان طور که دولت موظف است بگوید فلان پولی که از خارج کشور رسیده، چگونه خرج می شود، شهرداری نیز باید درباره درآمدهای هنگفت خود توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید الله‌بداشتی در نشست خبری خود پس از اتمام مراحل نام‌نویسی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد: تا پیش از روی کار آمدن دولت آقای روحانی، کار اصلی ام روزنامه نگاری بوده و هم اکنون نیز این حرفه را ادامه می دهم.

رییس ستاد جوانان روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد: یکی از راهبردی ترین توصیه رهبر انقلاب به دولت، توصیه به استفاده از ظرفیت‌های جوانان در عرصه‌های مدیریتی است و امروز که کشور با مشکلات فراوانی مواجه است، همه مسئولان باید به آن توجه کنند.

او گفت: یکی از مهمترین عرصه‌های تاثیرگذاری جوانان در مورد برجام بود. این در حالی است که آنچه در خرداد سال ۹۴ رخ داد نیز حاصل پیشگامی و وحدت جوانان بود که در راستای وحدت جریان اعتدال و اصلاحات برای معرفی کاندیدای سال ۹۲ پیشقدم شدند.

الله‌بداشتی ادامه داد: همان گونه که امام به نسل جوان اعتماد کرد، انتظار می رود امروز بار دیگر این مهم صورت گیرد. خوشبختانه جنبش خوبی در راستای ثبت‌نام جوانان در تهران و جوانان راه افتاده است.چرا که نهادهای انتخابی می‌تواند محلی برای بروز استعدادهای جوان باشد.

عضو ارشد مجمع نیروهای خط امام‌ (ره) تاکید کرد: ما با بحران تربیت مدیران جوان مواجه‌ایم و این انتخابات فرصت خوبی است که هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا به ورود جوانان به عرصه مدیریتی کمک کند.

او در پاسخ به سوالی درباره بازداشت خود در سال ۸۸ گفت: بنده در سال ۸۸ با وجود اینکه هیچ اقدامی انجام نداده بودم، بازداشت موقت شدم. اما اصلاً دادگاهی نشده و منع تعقیب خوردم. متاسفانه خبرگزاری فارس به گونه مشخص در چند خبر کنار نام بنده را به عنوان بازداشتی فتنه استفاده کرد. چرا این کار را می کنیم.مگر نه اینکه ما به عنوان خبرنگار نباید اغراض سیاسی‌مان را وارد خبر کنیم.

الله‌بداشتی در ادامه یادآور شد: در انتخابات سال ۹۲ نیز بنده به عنوان مسئول ستاد روحانی برنام‌ ای برگزار کردم که به علت شعارهایی که عنوان شد، بازداشت شدم اما وزارت اطلاعات دولت احمدی نژاد از بنده عذرخواهی کرد و این مسئله نیز ختم به خیر شد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از او درباره فتنه سوال کرد و با اصرار قصد داشت او از فتنه اعلام برائت کند، گفت: ما اینجا نیامدیم که تنازع کنیم. بنده به عنوان نزدیک‌ترین جوان به شیخ حسن روحانی سرم را بالا می‌گیرم و می‌گویم استخدام دولت نیستم اما در دولت احمدی‌نژاد با مشکلات بسیاری در مورد استخدام‌های غیرقانونی روبرو بودیم.

او در واکنش به گفته خبرنگار مهر که با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  خواستار اعلام برائت او از فتنه بود، ادامه داد: وقتی شخص مقام معظم رهبری سوالی را مطرح می کنند به این معنا نیست که شما بروید از تک تک افراد سوال کنید که آیا فلان اعتقاد را دارید یا خیر.

رییس جوانان ستاد روحانی در انتخابات گذشته گفت:  شرعا شما را مدیون می‌کنم که فکر کنید نمی‌خواستم به شما جواب ندهم. همه از فضای سال ۸۸ ناراحتیم. در سال ۹۲در شرایطی که همه ناراحت بودند، به میدان آمدیم که حسن روحانی به عنوان شخصیتی نزدیک به رهبری به میدان بیاید.  ما ساعت‌های طولانی با آقای روحانی جلسه داشتیم و مسائل سال ۸۸ را باز کردیم وبه این نتیجه رسیدیم که آقای روحانی کسی است که می‌تواند مشکلات کشور را حل کند و با رهبری کار کند.

الله‌بداشتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در باره مفاسد در شهرداری تهران گفت: شاید جدی ترین موضوعی که در حوزه شهر تهران داشتیم، بحث عدم شفافیت بوده است. در بحث حقوق های نجومی هم نظرم این بود که اگر به یک جوان میدان بدهیم، هرگز به دنبال حقوق های چند ده میلیونی نیست.  

او با ابراز امیدواری از اینکه سلاح صداقت به داد شهردار تهران برسد و مشکلات را حل کند، اظهار کرد: درآمد هنگفت شهرداری باید شفاف باشد و مردم در ریز رتق و فتق امور قرار بگیرند. همان طور که دولت موظف است بگوید فلان پولی که از خارج کشور رسیده، چگونه خرج می شود، شهرداری نیز باید درباره درآمدهای هنگفت خود توضیح دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز