خبرگزاری کار ایران

خودداری شیبانی، حافظی و آباد از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۸۹

ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران به پایان رسید و سه عضو کنونی شورا در این انتخابات ثبت‌نام نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از سی اسفند ماه آغاز و ساعتی پیش درب‌های فرمانداری تهران به روی داوطلبان بسته شد.

از ۳۱ عضو کنونی شورای شهر تهران، ۲۸ نفر ثبت‌نام کرده و سه نفر از آنان یعنی عباس شیبانی، رحمت‌الله حافظی و معصومه آباد به ستاد ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نرفتند.

البته از این سه نفر، معصومه آباد روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "به احترام نسل دهه شصت که باید وارد چرخه مدیریتی نظام شوند تا بتوانند با اندیشه های نو گره گشا باشند از ثبت نام در دور پنجم شورا صرفنظر کردم."

عباس شیبانی که متولد سال ۱۳۱۰ است، در دوره‌های دوم، سوم و چهارم شورای شهر تهران حضور داشت.

رحمت‌الله حافظی نیز که در سال گذشته از منتقدان جدی عملکرد قالیباف و شهرداری تهران بود، بارها در صحن علنی شورای شهر پیگیر تخلفات شهرداری از جمله در بحث واگذاری املاک به برخی از اعضا شورای شهر، مدیران و کارکنان شهرداری و نیز استخدام‌های بدون ضابطه در شهرداری تهران بود، از ثبت‌نام در این دوره از انتخابات امتناع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز